سخنگوی دولت:

تمام طرح‌های مصوب خراسان‌رضوی بودجه‌های خود را به زودی دریافت می‌کنند

|
۱۳۹۴/۰۹/۲۰
|
۱۲:۱۰:۱۵
| کد خبر: ۳۴۸۳۶۱
تمام طرح‌های مصوب خراسان‌رضوی بودجه‌های خود را به زودی دریافت می‌کنند
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: تمام طرح های مصوب استان بودجه های خود را به زودی دریافت می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدباقر نوبخت ظهر امروز در حاشیه شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی استان خراسان‌رضوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در بودجه ۹۵ به موضوع زیارت توجه شده است، افزود: ردیف بودجه زیارت برای ۳ نقطه ویژه در کشور در نظر گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: تمام طرح‌های در نظر گرفته شده در این سفر تا پایان امسال یا خردادماه سال آینده بودجه‌های مصوب شده خود را دریافت می‌کنند.
 
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه در بودجه سال 95 به 2 نکته ویژه برای شهر مشهد در اختصاص بودجه توجه شده است،‌ افزود: نخستین موضوع در ارتباط با حاشیه‌نشینی است که مبلغ قابل توجه‌ای برای شهر مشهد در نظر گرفته شده است.
 
وی با بیان این که موضوع دوم مسئله زیارت است که این موضوع نیز در بودجه سال 95 به آن توجه شده است، ادامه داد: موضوعات فرهنگی و مذهبی که برای سال 2017 در نظر گرفته شده نیز ردیف اعتبارات بودجه‌ای را به خود اختصاص داده‌اند.
 
نوبخت در ارتباط با مصوبات قبلی سفر هیئت دولت به خراسان‌رضوی، بیان کرد: در سفر گذشته 78 طرح به ارزش 975 میلیارد در بازده زمانی 2 و 3 ساله در نظر گرفته شده بود که تاکنون 600 میلیارد تومان از این اعتبار پرداخت شده است.

وی با اشاره به موضوع کشف‌رود و اعتبارات در نظر گرفته شده برای رفع چالش‌های آن خاطرنشان کرد: بودجه مربوط به کشف‌رود از محل در نظر گرفته شده تخصیص داده شده است.

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
اخبار برگزیده
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک