نماینده ولی‌فقیه درلرستان،تاکید کرد:

لزوم انجام فعالیت های پژوهشی در خصوص ذکات/ لزوم شفافیت در بحث مصرف ذکات

|
۱۳۹۷/۰۹/۲۴
|
۱۵:۲۶:۴۸
| کد خبر: ۷۸۸۱۰۵
لزوم  انجام فعالیت های پژوهشی در خصوص ذکات/ لزوم شفافیت  در بحث مصرف ذکات
آیت الله سید احمد میرعمادی گفت: فعالیت های خوبی در حوزه زکات استان صورت گرفته و مجموعه دست‌اندرکاران در جمع‌آوری زکات جهش مطلوبی داشته اند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ آیت‌الله میرعمادی که روز شنبه در شورای زکات لرستان سخن می گفت با بیان این مطلب ،اظهار کرد: در دین اسلام همواره به مسئله زکات تاکید فراوانی شده به طوریکه   دومین واجبی که در اسلام مورد تاکید قرار گرفته  بحث زکات است.

او ضمن اشاره به فعالیت گروه‌های چهارگانه زکات در استان از  فعالیت این  کمیته های دست اندرکار ذکات  تقدیرکرد وافزود:  انتظارداریم  این کمیته ها فعالیت های خودرا تا پایان سال با همان ساختار ادامه دهند.

آیت الله میرعمادی  بر لزوم فعالیت های پژوهشی در خصوص ذکات تاکید کرد وگفت:کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی فعالیت پژوهشی موثری   در حوزه زکات انجام دهند.

آیت الله میرعمادی  با بیان اینکه ساخت کلیپ های تبلیغاتی در رابطه با مسئله زکات و پرداخت آن موثر است خواستار تهیه  نرم‌افزار محصول فعالیت پژوهشی در حوزه زکات شد و تصریح کرد:کلیپ یک دقیقه‌ای با موضوع زکات باید به لحاظ هنری و معرفتی جامع باشد.

 نماینده ولی فقیه در لرستان  برلزوم شفافیت  در بحث مصرف ذکات ،خاطر نشان کرد:شفافیت در این مبحث  از فساد در امور مالی جلوگیری می  کند.

آیت الله سید احمد میرعمادی با تاکید بر بر لزوم ارائه آموزش های لازم احکام بین مودیان زکات، دهیاران و شوراهای اسلامی روستا در استان  بیان کرد: همچنین هر روستایی که زکات پرداخت می‌کنند میزان زکات پرداختی در اختیار برنامه بودجه قرار گرفته  تا در تخصیص‌ها مورد حمایت قرار گیرند.

 

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
اخبار برگزیده
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک