لزوم جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی

|
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
|
۱۰:۳۲:۲۸
| کد خبر: ۱۱۳۳۳۴۱
لزوم جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بافت گفت: یکی از مشکلات کنونی در شهر بافت تغییر کاربری غیر مجاز و غیر قانونی اراضی زراعی و باغی است و انتظار می رود شهرداری و سایر دستگاه ها از صدور پروانه و واگذاری سایر امتیازات به این اراضی خودداری کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را سریعاً گزارش دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عنایت اله دهقانی در جلسه مشترک با شهردار و اعضای شورای اسلامی بافت افزود: در شرایط کنونی اقتصاد کشور، اتحادیه ها و اصناف نقش مهمی در تنظیم بازار و کنترل گرانی ها دارند و همه دستگاه ها باید در  با درک صحیح شرایط کنونی، در حوزه تنظیم بازار و نظارت بر بازار با دقت و جدیت اقدام کنند.

وی با تاکید بر این مطلب که شهرداری نقش مهمی در تنظیم بازار و نظم شهری دارد، خاطرنشان کرد: سامان بخشی وانت بارهای دست فروش و دوره گرد و استقرار آن های در مکان و موقعیت مناسب ضروری است.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بافت از عملکرد و تعامل شهرداری و شورای شهر این شهرستان تقدیر کرد.

در این نشست مقرر شد: اصلاح تقاطع روبروی بخشداری که محله وقوع حوادث رانندگی متعددی شده اصلاح گردد، جوشکاری ها و تعمیرگاه های بلوار شهید رجائی و خیابان آیت ا... سعیدی ساماندهی شوند، خودروهای فرسوده جمع آوری، طرح فاضلاب کوچه ورودی نمایندگی سایپا از لحاظ عدم بهداشت عمومی بازسازی گردد، بهداشت و دستگاه های مرتبط در جهت ارتقاء بهداشت عمومی و سالم سازی شهر اقدامات لازم را صورت دهند.

 

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
اخبار برگزیده
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک