مدافعان حریم انقلاب رفتند، تا ما به استقبال نوروز برویم

|
۱۳۹۵/۰۱/۰۶
|
۰۵:۰۴:۰۵
| کد خبر: ۳۸۶۰۰۴
مدافعان حرم و حریم انقلاب و ایران آغوش فرزند, همسر، پدر و مادر خود را رها کردند تا خانواده هایشان درکنار قاب عکس آنان زندگی را سپری کنند و ما در پر آشوب ترین منطقه دنیا با آرامش وامنیت به استقبال نوروز برویم و عید را جشن بگیریم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، زمان کوتاهی از پیروزی انقلاب گذشته بود که دشمنان ملت ایران این پیروزی, استقلال و آزادی را نتوانستند تحمل کنند، زیرا عادت کرده بودند ایران با همه سرمایه های خود همیشه تحت سلطه آنها باشد به همین دلیل با حمایت از رژیم بعث و کمک مزدوران خارجی به ایران حمله کردند و جنگی هشت ساله را به کشور تحمیل کردند.

آنها با همه برنامه ها، اطلاعات و امکانات نظامی آمدند تا ایران را سه روزه به زانو در بیاورند اما در میان همه استراتژی و برنامه ریزی ها چیزی از قلم افتاده بود و به این راحتی قابل تحلیل نبود ، مگر با یک محک و آزمایش جدی و آن هم غیرت، استقامت، اقتدار و همدلی ملت ایران.

مردم با هر زبان و قومیتی و با هر دین و مذهبی با اولین تیری که به سمت ایران شلیک شد مانند باران به غرب کشور باریدند و همه نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند. آنها با دست خالی از خاک و ناموس و انقلاب خود دفاع کردند. معبرها را نه با مین یاب های پیشرفته و یا دستگاه های خاص بلکه با جان خود باز کردند و با جان خود خط های دشمن را شکستند و حتی اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران به دست دشمنان بیفتد.

ملت ایران با همدلی و از جان گذشتگی جوانان و پیران خود و تقدیم هزاران شهید، هشت سال هجوم سراسری را خنثی کردند.

با آغاز درگیری ها در سوریه و عراق باز هم جوانان غیور ایرانی در کنار تجربه فرماندهانی مانند حاج قاسم سلیمانی خود را به میدان جنگ رساندند و با رشادت و جانفشانی خود باز هم از حریم انقلاب، ایران و اسلام دفاع کردند و نگذاشتند این آتشی که در منطقه شعله ور شده به داخل ایران هم بیاید وحتی اجازه ندادند نزدیک مرزهایمان بشود و نشان دادند که راه شهادت هیچگاه بسته نخواهد شد.

اما اینبار فضا و جبهه جنگ خارج از ایران بود که باعث شد برخی از هموطنان این شهدای عزیز و خانواده هایشان را سرزنش کنند که چرا برای کمک به کشورهای همسایه و دفاع از حرم اهل بیت رفتند.  برخی هم با انتشار شایعاتی در رابطه با دریافتی های این شهدای عزیز و خانواده هایشان سعی در کوچک شمردن و زیر سوال بردن این دلاورمردی ها دارند، اما هیچکدام با خود فکر نمی کنند با چه قیمتی میشود زندگی، آغوش پدر وخانواده را خرید. اما این جوانان برای آرامش وامنیت ایران رفتند، آغوش پدر، مادر و فرزندانشان را رها کردند تا آنها با قاب عکس شهیدشان زندگی کنند و ما نوروز را بدون دغدغه در کنار خانواده هایمان جشن بگیریم.

این جنگ نه در خارج از مرزهای ایران بلکه داخل کشورمان است و درواقع مانند جنگ هشت ساله،ایران مورد هجوم قرار گرفته است و اتفاقا این بار هم رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و دیگر کشورهای غربی و با همراهی کشورهایی مانند عربستان، ترکیه و قطر این جنگ را با هدف رسیدن به ایران آغاز کردند.

پس از پایان جنگ تحمیلی فصل سازندگی و آبادانی ایران و تثبیت انقلاب فرا رسید اما دشمنان انقلاب و ملت ایران همچنان به دنبال ضربه زدن به کشور بودند بالاخص رژیم صهیونیستی که امنیت، آرامش و ثبات ایران را مساوی با نابودی خود می بیند و با سرعت گرفتن توسعه در کنار امنیت کشورمان، آنها را به تلاش بیشتری برای ضربه زدن وا داشته است.

رژیم صهیونیستی پس از نا امید شدن از جنگ ، ترور وخرابکاری در ایران به کمک حامیان خود به راه های دیگری از جمله تحریم و تشکیل داعش رو آورد که در مورد اول برخی بی تدبیری در کشورمان به آنها کمک کرد تا راحت تر به هدف خود برسند و در مورد دوم برخی کشورهای بیخرد منطقه با رژیم صهیونیستی و حامیان آن کمک کردند و داعش را تشکیل دادند، اما باز هم ملت ایران معادلات آنان را بر هم زدند وتحریم ها هر چند حرکت چرخ زندگی مردم و توسعه کشور را با کندی مواجه کرد، اما مقاومت ، ایستادگی و صبر مردم و انتخاب آنها در خرداد ۹۲ این حربه را هم به شکست کشاند و داعش هم برایشان فرزند نا خلف از آب در آمد و گریبان خودشان را گرفت.

داعش با ایجاد رعب ، وحشت و حمایت های مالی و نظامی شروع به تصرف بخش هایی از عراق و سوریه و پیشروی در همه میدان ها کرد و در کنار پیشروی های خود برای تحریک ایران برای و درگیر کردن همه منطقه در جنگ به اماکن مقدس و حرم اهل بیت هم حمله کرد. اما ایران با تدبیر و آرامش در کنار ملت ، دولت سوریه و عراق قرار گرفت تا با استفاده از تجربه و غیرت جوانان و فرماندهان خود آرامش را به این کشورها برگرداند و در نهایت آتش جنگ را از مرزهای ایران دور کند، که با رشادت و از جان گذشتگی جوانانمان همچنان کشوری امن در منطقه پر آشوب خاورمیانه داریم.

شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، هسته ای و در نهایت شهدای حرم و حریم انقلاب و ایران رفتند تا ما باشیم و نوروز را جشن بگیریم.

 

نظر شما
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک
المپیک و پارالمپیک