سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

حزب الله تحریم آمریکا علیه یکی از نمایندگان پارلمان لبنان را محکوم کرد

۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۰۹:۵۵:۳۳
کد خبر: ۱۲۵۴۰۹۸
جنبش حزب الله لبنان شنبه شب در بیانیه‌ای تحریم آمریکا علیه ژنرال السید جمیل السید نماینده مجلس لبنان را بشدت محکوم کرد.

به گزارش برنا از پایگاه خبری "العهد" لبنان، در این بیانیه آمده است: این یک تصمیم ظالمانه، مشکوک و محکوم است که با هدف خدشه دار کردن آشکار شخصیت سیاسی السید و موقعیت ملی و مواضع شفاف و قاطع وی در رابطه با مسائل ملی لبنان به ویژه مبارزه با دشمن صهیونیستی و دفاع از حاکمیت لبنان انجام گرفته است.

حزب الله اعلام کرد: ما این تعدی جدید آمریکا را به شدت محکوم می‌کنیم و آن را یک اقدام مذبوحانه می‌دانیم، اما این اقدام در عین حال مدال افتخاری برای جمیل السید است که بیانگر حضور راسخ وی به عنوان یکی از پیش‌قراولان مقاومت و مدافعان شرافت این امت در رویارویی همه روزه با هژمونی استکبار به رهبری شیطان بزرگ است

 

نظر شما