سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو در سامانه جامع یکپارچه فروش اعلام شد

۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۱۶:۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۳۵۴۹۵۰
نتایج قرعه کشی مرحله دوم فروش محصولات ایران خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، نتایج نهایی قرعه کشی مرحله دوم ایران خودرو و خودروسازان دیگر در  سامانه یکپارچه تخصیص خودرو sale.iranecar.com اعلام شد.

اطلاعیه مهم سامانه یکپارچه فروش خودرو در خصوص اعلام نتایج قرعه‌کشی

به گفته سخنگوی وزارت صمت، نتایج قرعه‌کشی این طرح از ساعت ۱۷ امروز یکشنبه دوم مرداد در سامانه یکپارچه اطلاع رسانی می‌شود.

در مرحله دوم تخصیص خودرو در سامانه یکپارچه که از ۲۵ تا ۲۸ تیر ماه انجام شد ۶ میلیون و ۵۷ هزار نفر ثبت نام کردند که پس از صحت سنجی و استخراج آمار واجدان شرایط، روند تحویل ۱۰۴ هزار خودروی اختصاص یافته در این مرحله، به متقاضیان آغاز می‌شود.

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
همش پارتی بازیه
امین نامور
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
مردم عادی سهمی ندارن وقت می‌خوان آمار بگیرن کی پول داره کی نداره باز هم میتونن قیمتو گران کنن
ناشناس
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
با این قرعه کشی تون
این چه حمایتی هست از جوانی و جمعیت
10 سری نوشتم خبری نیست
ایشالا خبرتون به گوشمون برسه آمین
سنا
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
ایرانخودروالکی ترین قرعه کشی رو داره
احمد
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
نتایج درست چرا ارسال نمیشه
انور
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
برنده
ناشناس
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
از دیروز کلی ذوق الکی کردیم که همه تو قرعه کشی برنده ایم ،چرا خبر دروغ میزارین خدا رو خوش نمیاد،لعنت شده های گور بگوری
مریم
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
من کل دوره ها ثبت نام کردم به نام من در نیومده الان هم ثبت نام تخصصی دوباره به نام من در نیومد پس کلا کلک و رنت بازی اگه واقعا قرعه کشی وجود داشت باید تا الان و و خانواده من بلاخره یکی به اسم ما در می آمد
يكساله پشت سرهم مصرف كننده واقعي هستم نميتونم برند
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
چند ساله ايران خودرو ثبت نام ميكنم برنده نميشم مصرف كننده واقعي ام
ناصر
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
سلام خیلی از مصرف کنندگان واقعی پول پرداخت قیمت خودرو را ندارند و بنا به وضعیت اقتصادی مجبور به فروش امتیاز به دلالان میشوند اگر به کسانی که برنده میشوند یک وام برای پرداخت هزینه هم تعلق می‌گرفت قصمت بزرگی از دلالان خود به خود حذف میشدند
جهت اطلاع
یدالله شولی
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
اگر به همبن شکل لددمه باشد عالیه
جمال
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
۱۰ساله ماشین ندارم،چند بار شرکت کردم،چرا اولویت رو به افراد بالای چهل سال متاهل نمی گذارید
اردشیر پوریان
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
بعد ۶۵ دفعه تاحالا سبت نام کردم شانس صاحب خودرو شدن نداشتم
ناشناس
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
اخره بیشرفا آدم مگه میشه 24بار ثبت نام کنه در نیاد
محسن عشقی
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
عالی
راضیه اسدی حسن وند
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
سلام تو رو خدا چرا اسم من در نمیاد بخدها من خیلی احتیاج دارم
امیرحسین عارفخانی
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
این چه مدل قرعه کشی هست تویه خانواده همه میگیرن ولی بعضی هاهم فقط حسرت بایدبخورن به اسم ۵نفرازخانوادم ۱۲۰بارنوشتم ولی بیفایده فقط مردم سرکارگذاشتن بارشوه میدن قرعه کشی چرت پرته
پاسخ ها
ناشناس
|
من چندین بار ثبت ونام کردم هیچ ولی بعضی هستند یکبار برنده شده اند
ناشناس
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
طرح مادران هم دروغه دو باره ثبت نام میکنم الکیه دارن مسخره میکنن مسخره خودتونین
مهدی.پوری شبان نجف ابادی
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
شاید بیست بار ثبت نام کردم.نمیدانم از حجره مادرم بیرون آمدم شانسم خراب بود.یا آقایان خرابش میکنند
یعقوب قریشی
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
خوب
سبحان
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
خیلی خوب
رها
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
لطفا ناریخ تولد فرزند دوم به بعد از ۱۹ آبان باشه چرا بعد از چند مرحله تاریخ را عوض کردین و یه عده را بی دلیل حذف کردین چرا از آذر قرعه کشی انجام نشد الان هم که کلا حذفمون کردین چه فرقی داره ۱۹ یا ۲۴ آبان
قانونش از ۱۹ ام تصویب شده حداقل بزارین دلمون خوش باشه در قرعه کشی شرکت می کنیم شانس که نداریم
مهران غلامی
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
سلام.من زیرپوشش بهزیستی شاهین شهراصفهان هستم.تا بحال ماشین نداشتم ی ماشین حق منه باسپاس.کدملی 1818433109مرسی.
مهدی رجبی
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
با سلام و عرض ادب چرا اینقد به ما دروغ میگید چرا فک میکنید شما میفهمیدو بقیه مردم بلانصبت نفهمند بنده بالغ بر۲۲ بارثبت نام پژو پارس تیو۵ نمودم که خیلی نیاز مبرم به این وسیله دارم اما متاسفانه شما بفکر مصرف کننده نیستیدو دلالان رو میپرستید ناگفته نماند واجد شرایط تر از من هم گیرتون نمیاد ۳۰ ساله پایه یکم بین المللی دارم هیچ پلاک فعالی هم درعرض این مدت نداشته و ندارم
اگه نمیخواهید ندید لااقل دروغ هم نگویید و نگید قرعه کشی
از خدا میخوام هر کسی تو کارش عدالت نداره نابود بشه و دفتر دستکو کارخوننه و همه چیش آتیش بگیره
الهی آمین لعنت به هرچی نامرده
ناشناس
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
طرح فرزند آوری دروغه ۲ بار ثبت نام کردم
امیدوارم فرزندان و نسل مسیولین آینده ای مثل مارو تجربه کنند همش دغدغه مند باشند.
مهرنساپورحدی
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
روستای.دیزی
سیما زمانی
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
سلام . بله با نظر دوستمان آقای غلامی کاملا موافقم چون منهم توی سوابق پنل کاربری فرم سوابق رفتم ولی با وجود کد‌پیگیری هم دریافت کردم هیچ سابقه ای برای ثبت نام در تیرماه ۱۴۰۱ موجود نیست و نشون میده که این کدهای پیگیری بی اعتباره و یا سامانه شون به روز نیست. بهر حال بنظر نمیرسه این قرعه کشیها خیلی مطمئن باشه.
رضا خزایی
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
من برنده شدم حلالم باشه?
مجید کرمی
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
منم ماشینمو یه هفته قبل از قرعه کشی فروختم تابتونم شرکت کنم
فک پلاک کردم و ..... فرم ثبت نام و شرکت در قرعه کشی رو هم دارم
برا منم همین گزینه که شما انتخاب نشده اید بالا میاد
ج الف
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
سی دوره است که دارم شرکت میکنم آرزو به دل موندیم کم مردم با این قرعه کشی ها سر کار بزارید
حسن سلمانی
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
سلام چرا نتیجه قرعه کشی نمیشود دید
بختیاری
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
6باره ثبت نام میکنم انگار نه انگار جالبه خدا می‌دونه چیکار میکنن باز
پاسخ ها
ارزو
|
این چ وضعی ما الان چند بار ثبت نام میکنیم اسممون در نیامد یعنی دولت هم از ما بدش میاد الان یکی تازه بیست روزه زایمان کرده در جا ثبت نام کرد اسمش در اومد جالب این ماشین .پژو پارس هم دارن این قرعه کشی پارتی بازیه
لعیا امین غربا لی
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
چرا نتایج دیده نمیشه
فریبا
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
منم برنده نشدم
م
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
یعنی واقعا خدا خیرتون نده از اولین مرحله قرعه کشی که دوسال بیشتره داره میگذره هر بار دارم ثبت نام میکنم هنوز اسمم در نیومده واقعا این چه مسخره بازیه راه انداختین
مهناز
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
خدا لعنتتون کنه من تمام مراحل ثبت نام کردم اسمم بیرون نمیاد.نیاز مبرم به ماشین دارم چون شغل شوهرم با ماشین هست و گفتن اگه تا آخر سال ماشینش تعویض نشه باهاش قرار داد نمیبندن.
مسعود
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
خدایا شکرت اولین بار ثبت نام کردم پارس برنده شدم ??❤️
محمد علی
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
سلام من تا به حال تمام مراحل جوانی جمعیت را شرکت کردم خبری نیست ماندم چه کار کنم با ۳بچه فکر کنم دروغ است
ناشناس
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
سلام خسته نباشی من پدر سه بچه ۱ساله و۴ساله ۱۴ ساله هستم چرامادران دوتا بچه به بعد اعلام نمیکنین منخودم ساله هستم ۴۰
عبدالله اسماعیلی اقدم
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
قرعه کشی ایران خودورو
طاهره
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
خیابان ۲۲بهمن کوچه دارایی
علی
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
انشاالله حق به حق دار برسه
رقیه موسوی راد
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
برنده پژو پارس
فاطمه تبادکانی
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
خوشحالم
حامد
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
چرا الکی می گید اسامی اعلام شد.الان ساعت 20هست و 3ساعت هم کذشته ولی اسامی اعلام نشده
قاسم قادری
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
چرا واسه ما قرعه در نمیاد
محمد باقری
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
خیلی خوب
Hossein
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
کو کجا اعلام شد؟ چرا خبر کذب می‌دید؟
رضا غلامی
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
?
فاضل سلیمانی
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
کلا دسترسی به سایت نداریم چطور مشخص میشه که برنده شدیم یانه؟
رامین اسکندری قندرقالو
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
خوب
عاطفه
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
من راضی هستم
حسن عسگری
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
خیلی خوب است
محمدرضا توفیقی
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
سلام
مهدی
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
سلام دولت محترم گفت مادران باردار بدون قرعه کشی خودرومیدن ولی فقط حرف میزنن من دارای یک فرزند10ساله ودوقلو20 روزه دارم وخبری از خودرو وام فرزنداوری ومسکن وجودندارد
پاسخ ها
حخن
|
کلک زدن چر حرف این را گوش کردی.....??
رضاعلی کریمی
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
جواب قرعه کشی
پاسخ ها
الیاس
|
بنده سی بار در قرعه کشی شرکت کردم هنوز هیچ
رضاقلی کریمی
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
نتیجه قرعه کشی
علی اصغری
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
خاک برسرتان باقرعه کشی تان
امیرعلی
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
چرا خبر الکی مینویسی الان ساعت۱۷و۵۲دقیقه هست وهنوز هیچ نتیجه ایی تو سامانه یکپارچه نیست
پاسخ ها
پوریا
|
آدم زرنگ میگه اسمم واسه قرعه کشیای دوبار قبل رد نشده
عقیل
|
اصلا کدوم قرعه کشی ؟؟؟؟؟
کیوان
|
سلام
با مدرک ومستند عرض میکنم بنده در هر دو دوره فروش خودرو یکپارچه ثبت نام کردم و کد رهگیری هم دارم ونتیجه انتخاب نشده اید بود،الان با رفتم به پنل کاربری مشخصه من و کلا خط زدن و میگه شما هیچ دوره ثبت نام نکردید.وزیر سمت یا خودروساز این ایمیلم جواب بده تا مستندات و ببینی که الکی ادعای سلامت قرعه کشی ونکنی.کاش کاش مسئولی داشتیم که میشد با مدرک اونجا پیگیری کرد ولی میدونن خیلی بی کسیم .امروز با این جریان که با گوشت وخون خودم حس کردم فهمیدم خیلی بدبخت و بیچاره شدیم هموطن ها.میدونم به بهانه تهمت وافترایی که گفتید تایید ونشر این حرفام نمیدین ولی کیوان غلامی هستم کد ملی ۴۵۰۱۱۰۶۴۴۱ مستند وبا مدرک حرف میزنم اگه یه ذره شرافت در وجودت هست تایید کن تا شاید کسی رسیدگی کرد واگه تهمت بود جرمشم قبول میکنم.انسانیت بده خرج هموطن شاید دستگیر شن.بزار شبا راحت بخوابی یاحق و دادرس
۶۵۳۰۰۳۴۶۳۳
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
!۶۵۷۱۳۰۱Rm
عصمت دستگذاری
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
نتیجه قرعه کشی
صفورا
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
با سلام ...آقا مدل این قرعه کشی رو نفهمیدیم من 34مرتبه ثبت نام کردم ولی ....افرادی تو اولین ثبت نام برنده شدن؟؟؟من اعتراض دااااارم
ناشناس
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
مگر مادران که دارای فرزند سوم هستن جز قرعه کشی بودن
منصور انظاری
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
به نظر من قرعه کشی الکیه کسانی هستند چند بار برنده شدند ولی ما چندمین بار است هیچ خبری نیست . فقط یکبار بنده رو اعلام کردن در تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ برنده توربو شارژ اتوماتیک شده اید و انصراف داده اید که دورغ بوده و به بنده اصلا" اعلام نکردن
زلفعلی رجب پور
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
پارس
سیامک شاهین پور
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
سلام کم این مردم تحقیر کنید قرعه کشی وجود نداره میخواید این ماشینای آشغالتونو رد کنید من چند ساله ثبت نام میکنم همش الکیه
کشوادکشتاسب
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
عدالت در قرعه کشی ها عالی ست
zahra bashar
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
خوب
محمد علی رجبی ملکشاه
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
کار شما عالیه
رضاعلی کریمی
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
نتیجه قرعه کشی
مصطفی
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
باسلام ساعت ۲۰:۴۶ دقیقه هست هنوز سایت باز نشده است.
ناصح ویسی نور
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
بیست
سکینه مومیوند
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
خیلی دوست دارم یه ماشین از ایران خودرو ببرم
معصومه زرنگه
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
باسلام نتایج قرعه کشی طرح مادران
سمیرا رحمانی شیرخانی
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
برنده نشدم
محسن
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
واقعا مسخرست
سی بار ایران خودرو نوشتم بیست بار سایپا
گفتم اینجا دیگه در میاد.. لعنت به این شانس
علیرضا محمدخواه
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
نظری ندارم