سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

زمان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد_شهریور۱۴۰۱

۱۴۰۱/۰۶/۲۰ - ۰۶:۴۴:۲۱
کد خبر: ۱۳۷۵۷۰۵
مراسم قرعه‌کشی سومین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو در سامانه یکپارچه فردا دوشنبه ۲۱ شهریورماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، قرعه‌کشی سومین مرحله فروش خودروسازان (فروش فوق‌العاده ایران خودرو) از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی و نمایندگان شرکت‌های خودروساز ساعت ۱۰ صبح فردا دوشنبه ۲۱ شهریورماه برگزار می‌شود.

در سومین مرحله قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو تعداد 6 میلیون و 684 هزار و 384 نفر و ثبت‌نام کردند و از مجموع تعداد ثبت‌نام کنندگان 364 هزار و 82 نفر معادل 5.4 درصد در طرح جوانی جمعیت و 124 هزار و 562 نفر معادل 1.9 درصد در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ثبت نام کردند. 

به گزارش برنا، در این مرحله به دلیل خروج محصولات سایپا غیر از (ساینا اس) از قرعه‌کشی تنها 1.2 درصد متقاضی خودروهای شرکت سایپا بودند و بیش از 97 درصد ثبت‌نام کنندگان در سامانه یکپارچه متقاضی محصولات ایران خودرو بودند. 

بیشتر بخوانید: زمان اعلام نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو در سامانه یکپارچه مشخص شد

انتهای پیام/

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
به امید روزی که با در جفتشون بسته بشه
پاسخ ها
آخرین بازمانده
|
درود به شزفت
ناشناس
|
توکل بر خدا اسمم دربیاد این بار
مصیب.گرام
|
من.ماشینن.ندارم.انشا.برده.شوم
طوقی
|
این هایی که منفی دادن همونهایی هستن که دنبال دلالی هستن و جیب مردم خالی کردن
محسن
|
ملت کوپن ملت قرعه کشی ملت تو صف مرغ برنج ملت همیشه درمونده ای هست که هر بلایی خواستن سرش می یارند
محسن
|
ملت کوپن ملت قرعه کشی ملت تو صف مرغ برنج ملت همیشه درمونده ای هست که هر بلایی خواستن سرش می یارند
محسن
|
ملت کوپن ملت قرعه کشی ملت تو صف مرغ برنج ملت همیشه درمونده ای هست که هر بلایی خواستن سرش می یارند
محسن
|
به خدا از این تعداد شرکت کنند ۷۰ تا ۸۰ درصدشون ماشین دارن و دلال هستند که ماشین و پلاکشون بنام فرد دیگه ای هست اونوقت من که یه ماشین ندارم ۳۰ بار ثبت نام کردم اسمم در نمی یاد طرح جوانی جمعیت دیگه چه زهر ماری هست بابا بقیه هم آدم هستن من خودم یه جوان هستم ولی به دلم مونده یه ماشین بخرم
ناشناس
|
دل به اینا نبند برو کار کن بازحمت خودت بخر
ناشناس
|
سلام ببخشید من چگونه باید ثبت نام کنم؟
ناشناس
|
خدابزرگه اسم ماهم درمیاد
حسین
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
پیرمون کردن با این قرعه کشیاشون
پاسخ ها
سعید
|
من برا سی امین با ثبت نام کردم توکل به خدا
ناشناس
|
انشالله که این بار برنده بشید
محبوبه
|
اگه به جای سی بار ثبت نام هربار پولت رو بیشتر کرده بودی مطمئن باش که الان توی طرح های بدون قرعه کشی ماشینت رو انتخاب میکردی
خسته
|
ممنون فقط اگر تعداد نفرات را زیاد کنند ملت توصف نباشند مشکل دیگه ای ندارند
به یزدان اگر ما خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم
ناشناس
|
من از خودم ۱۸بار .پدرم ۲۹بار داییم ۲۹ ثبت نام کردم هیچ که هیچ
ایران
|
ببینید تو کشورهای اطرافتون با همین ذلت ماشین دست مشتری میدن!!! کیفیت اونارو ببینید و مقایسه کنید. آیا مسولین و خونوادشون همین ماشین هارو سوار میشن. ملت از خواب غفلت بیدار شید
ناشناس
|
داداش من ۳۲ بار ثبت نام کردم
مریم محمدی
|
من اولین بارمه اینشالله شانس بامن باشه می برم ایشالا
مریم محمدی
|
من الان نام مادرم را نوشته ام ومادرم ایمل ندارد ایمیل خودم نو شده‌ام ایشلاه شانس بیارم ماشین دریافت کنم
محمد
|
من ایشالا برنده ی یه ماشین خوب می شم انشاالله برنده بشم آیدم به خداست
ناشناس
|
پیش فروش ثبت نام میکردی
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من تاحالا ۱۰تا ثبت‌نام کردم اصلا دروغه یا پارتی بازی
پاسخ ها
ناشناس
|
من ۳۳ بار تاحالا ثبت نام کردم
کوروش
|
اونایی که منفی زدن رو نظر واقعا حیوانن
علی
|
من هربار نوشتم ولی در نیومده خدا شانس بده این سری در آد
ناشناس
|
خخحح از روز اول تا الات ثبت نام کردم پ کو؟
فرشادی
|
قبلناکه خبری ازسامانه یکپارچه نبودشایدامیدی بودحقیقتش ازوقتی این سامانه یکپارچه آوردن خودشونم موندن چی به چیه کی به کیه ر......دن
ناشناس
|
ده بار؟من ۱۸ بار ثبت نام کردم
مردم بدبخت
|
۱۸بار؟۲تاداداشای من ۳۷ با نوشتن یعنی روی هم ۷۴ با میشه درمیومد که نیومد پرشیا نوشتیم ۲بارهم ۲۰۶
ناشناس
|
حیوان خودتی
...
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
نتیجه کی معلوم میشه؟
یوسف
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
حیف این عمر که واسه دلخوشی های علکی هدر میشه! واقعا که خوب مردمو بازیچه اسباب بازی هاشون کردن!!!
پاسخ ها
M_s
|
دقیقا
M_s
|
هنوز مشخص نشده نتایج؟؟؟
ناشناس
|
انشالله فردا صبح ساعت ده اسم من وهمه متقاضیان درقرعه کشی اعلام میشود
آرزو
|
علکی؟؟؟
ناشناس
|
نتایج کی مشخص میشه
محمد
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
فقط 10بار!!!بابا من ۱۰نفر رو هرکدومش رو بالای ۱۵بار ثبت نام کردم میشه بالای ۱۵۰بار .خیلی مسخره است بخدا .آخه بگو شما که همه چی رو از چین میارید خب برید ماشین کاملشو بریزید تو بازار تا اینقدر قیمت الکی
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
واگذارشون به خدا بااین قرعه کشی هر کاری کنند بازم به نفع اون ثروتمند.و پارتی باز ها است
حمیدرضا
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من حد اقل 34 بار نوشتم در نیومده. 10 بار که چیزی نیست
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
یعنی موند ۶ میلیون متقاضی عادی و حدودا ۱۸ هزار خودرو
یاسر
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
امیدوارم یه روزبرنده میشم
پاسخ ها
ناشناس
|
امید داشته باش من بار هفتمین بود که نوشتم به اسم در اومد
ناشناس
|
کشورهای توسعه یافته ای مثل ژاپن دارن با التماس بهترین وباکیفیت ترین خودروهای خود را با شرایط اقساط بسیار مناسب و طولانی به مردم می فروشند اون وقت برای مردم کشور ما شده یه آرزو دست نیافتنی که شاید تو قرعه کشی حلبی قراضه های وطنی برنده بشیم
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
کی میشه که من هم ماشین برام دربیات درقرعه کشی☺☺
پاسخ ها
ناشناس
|
انشالله اینار برنده مبشید
رضا
|
ایشالله همه یهویی برنده شیم?
Bbb
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ما ۳۱بار ثبت نام کردیم ?
المیرا
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
میدونی چرا بلافاصله قرعه کشی نمیکنند به خاطر اینکه نتایج دستکاری کنند به قول خودمونی از پیش تعیین شده...
پاسخ ها
خودم
|
موافق نیستم. دستکاری در کار نیست. من خیلی از مردم فقیر و روستایی دیدم که برنده شدند. ولی این آهن قراضه ها این قدر نمی ارزند
مریم
|
نه اینجور نگین من تا حالا پنج ششتا از دوروریام اسمشون دراومده
رهبر شیراوند
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
گناه بچهام گردن شماهاست که نمیتونیم ماشین بخریم
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خدایا یعنی میشه من بعداز چهل و اندی بار ثبت نام برنده بشم لااقل تو‌خواب
پاسخ ها
ناشناس
|
یعنی درمیاد
زهراجعفری
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ما اهل یک‌خانواده ۳ نفرمون پلاک فعال نداریم و ۳۱بار هم هر کدوم ما ثبت نام‌کرده ایم متاسفانه هیچ برنده نمیشیم ...همشون کلک و پارتی بازی هست
پاسخ ها
محمد
|
انشااله این دفعه برنده میشید
محمد رضا کاظمی
|
منم مثل شما، ولی اینو می‌دونم برای مردم‌ عادی صدی یک نفر برنده میکنن که نگن مردم کلان نیستن، واون یک نفرم بیاد تبليغ برنده شدن بکنه
مریم
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
منم مبدخام مژاپن
محمد
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من برای چهلمین بار شرکت میکنم انصاف کجابوده
محمد
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
برای چهلمین بار شرکت میکنم انصاف کجا بوده شانس داشتیم اسمشونو میزاشتن شانسلی
خانم
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ما از اول قرعه کشی ها ثبت نام کردیم تا دفعه قبل اسممون دراومد و برنده شدیم باور نمیکردیم اما خداراشکر پارس فروش فوق العاده برنده شدیم.
ان شالله همه شما هم لین دفعه جر برندگان باشید.
Hassan
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
یاخدا خودت کمکمون کن
علی رضا
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من باراول ثبت نام کردم به اسمم درومد
پاسخ ها
ناشناس
|
منم بار اول به لطف خدا برنده شدم الحمدلله ان شاءالله همتون برنده بشید
حجت
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
از یه عده دزد توقع بیشتری نمیره
واقعا مسخرس خدا لعنتشون کنه
پاسخ ها
هادی تاج محمدی
|
سلام خسته نباشید .منم تا حالا دنیا نوشتم تو همه قرعه کشی ها شرکت کردم هم خودم هم خانومم ولی هیچکدوم اسممون در نیومده . اصلا ماشینم تا حالا نداشتیم ‌. دوتا بچه هم داریم . نمیدونم چرا ما اسممون در نمیاد .
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
بنطرم هر که خدا دوستش داره در قرعه کشی ها برنده نمیشه، خودرو های این دو فرغون ساز مثل فرزند ناخلف هستند که شخصی آرزو میکنه ای کاش این اولاد ناخلف را نداشت. من سایپا برنده شدم چند ماه دیرتر بهم خودرو تحویل دادند سرتا پا مشکل، خدا لعنتشون کند. نامردا در مملکت رو باز کنید تا خودروهای با کیفیت خارجی با قیمت ارزان به دست مردم ایران برسه. چرا با مردم ایران مثل مردم دنیا با شخصیت بر خورد نمیشه، کشورهای دیگه از مشتری هم عذر خواهی می‌کنند ولی اینجا عیب خودرو را می پوشانند و امضا می گیرند و تحویل می دهند مشتری می داند و لگنش. کسی جوابگو نیست، حتی نمایندگی‌ها هم می گویند همه ی خودرو های این مدل، فلان مشکل را دارند، ای خاک بر سرتان،
پاسخ ها
ناشناس
|
تا زمانی که واسه این لگن ها تقاضا هست وضعیت همینه ما برای شروع هیچ وقت دیر نیست هر کسی باید از خودش شروع کنه آقا نخرید تا درست بشه وقتی واسه دو سه هزار تا ماشین شش هفت میلیون درخواست کننده‌ هست به نظر شما درست میشه ،تا زماني که خر هست خر سوار هم هست ،یا علی مدد
ناشناس
|
خودرو ازچین وارداتی اوردن ولی چه فایده قیمتشو سه برابر دارن میدن به مردم هالا میاد بهت میگه
سهمه رهبر
شهرداری
عوارض
نماینده
بعد میرسه دسته بیرحمانترین ادمهای بازار بازم هر نفری یلقمه میخوره از هرماشین
بعد تا برسه دسته من تو نمیتونی بخری قیمت وحشتناک
برو قیمته همین خودرو که از چین وارداتی اوردن را قیمتشو بگیر ببین چقدره بخدا قیمته پرایده کمتر از قیمته پرایده
هادی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
همه اینا ک ثبت نام کردن برای فروش حواله است وگرنه همه پول نقد ندارن ک ی بازی مسخره برای سود خودشون خدا نابود کنه فقط هرچی دلال و پارتی باز
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خار شدن ایرانی همینه هم باید پول بده هم التماس کنه هم سه ما صبر کنه تازه تو قرعه کشی شرکت کنه
حامد
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
اینا اگه ریگی به کفششون نیست چرا همون روز اسامی اعلام نمیکنن .چه دلیلی داره یک روز بعد اسامی اعلام میکنن جز اینکه دستکاری میکنن اسامی اسنایان خودشون بزارن.به والله
پاسخ ها
حکیم
|
اگرامروزقرعه کشی کنن کی اسامی اعلام میکنند؟
یعقوب
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من خیلی ثبت نام کردم و نا امید نمیشم و این دفعه هم توکل بر خدا امیدوارم برام دعا کنید
اکبر
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
نخرید ،قراره توافق کنند همش می‌ره تو پاچه تون ،دارن خودروها رو‌رد میکنند ،تا دیروز ناقص بودن سالی یکبار قرعه کشی میشد با منت الان در سال ۳ بار قرعه کشی کردنند به غیر از فروش دیگر
پاسخ ها
فری
|
همش دروغه
علی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
الان ۶۰ بار ثبت نام کردم فایده نداشته خیلی شوق ذوق داشتم واسه قرعه کشی الان دیگه خسته شدم
اهورا
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خوب مشخصه همه سرکاریم دور برمون نگاه کنید به ندرت برا کسی ماشین در میاد پس این ماشیینهای صفر خشک تو نمایشگاه از کجا میاد پارتی بازیه پول میدن اسمشون درمیاد
پاسخ ها
رضا
|
من چند تا از همکارام براشون در اومده پولم به کسی ندادن.نمایشگاهی ها از من وشما میخرن.یا حواله...
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
بخدا همش الکیه دروغه فقط مردم و مسخره کردن
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
بابا شماها که خیلی کم حوصله اید من ۱۶۰ بار شرکت کردم خبری نشده ، بشین تا به نامت دربیاد ...
پاسخ ها
سمیرا
|
یا خدا
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خدا لعنتشون کنه?
Amin
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
جای امید هست مردم هنوز توصفها نگه داشتید راهش بلدشدی
Reza
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من30بار ثبت نام کردم این پولی که به کافی نت دادم می‌تونستم آزاد بخرم
پاسخ ها
ناشناس
|
خودتون ثبت‌نام می‌کردید با گوشی هم میشه که
مهدی
|
اشتباه کردی با موبایل خودت ثبت نام کن کاری نداره فکر کردی کافی نت شاخ قول میشکنه
نازیلا
|
جالبه میت نی اینجا نظر بدی نمی تونی خودت ثبت نام کنی،چه کاریه بری کافی نت خودت انجام بده
Hamed
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من ۳۳ بار ثبت نام کردم و هر مرحله شما برنده نشده اید یعنی نشد یه بار بگه برنده شده اید اینم از شانس ما البته فک میکنم قرعه کشی الکیه از قبل تعیین شده س برا خودشون و از ما بهترون
پاسخ ها
کاوه
|
من یه بار برنده شدم پیام برام اومده بود ولی چون اون خط دست داداشم بود به مسخره گرفته بود و حتی جواب داده بود مال خودت داداش ????? وقتی فهمیدم داشتم روانی میشدم . ماه بعد دوباره نوشتم این بار هم به نام خودم نوشتم هم اون داداش کله پوکم ...البته من براش نوشتم ..باور نمی‌کنید این بار به نام اون دراومد وبهش گفتم بده به من من ثبت نام کردم حق منه تو که به ثبت نام اعتقاد نداشتی ولی متاسفانه نداد و الانم سواره .... البته که مبارکش باشه . اینم شانس منه?
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
اگه پارتی بود چرا برای من تو دومین قرعه کشی یه سمند دراومد؟
پاسخ ها
ابلفضل
|
برای منم دعاکن برنده شم
فربد
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
احتمال برنده شدن صفررررررررررر
سلام
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
همه چیز عالیه . من که سه با ثبت نام کردم. 2 با برنده شدم.
پاسخ ها
علی
|
چرخش بچرخه برات ،با دل خوش سوارش بشی
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
همش کشکه. همش پشمه.
حمداله
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
برا اولین بار شرکت کردیم .به امید خدا. انشالا که اسممون در بیاد
محسن
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
واقعا خدا کنه برای همگی که اسم نوشتن دربیاد منم 30 باره با دوتا اسم ثبت نام میکنم نیست که نیست.. نمیدونم شانسه یا پارتی
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من که از اولین دوره شرکت کردم تا الان ولی هیچ خبری نشد انگار اصلا شرکت کنندگان نیستم متاسفانه یا همون اول حذف میکنن
حمداله
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
برا اولین بار شرکت کردیم به امید خدا اسممون در بیاد
فرزانه
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خدایی من باراول برنده شدم دمشون گرم بنظرم شانسیه من اصن نمیدونستم روی سودشم حساب بازنکرده بودم چون هیچ اطلاعی از قیمت وسودواین حرفانداشتم
ملیحه شهریاری
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام من ازباراول تاحالاهمیشه ثبت نام کردم اما افسوس که همش پارتی بازی است اما بازهم می دانیم پارتی بازی هست هربارمی نویسم می گویم شایدخجالت بکشنددربیاد
علی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خوب مردم هر روز مشغول کردین خدا براتون نسازه
محمود
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
نه پارتی بازی نیست مااز بستگانمون چند نفر اسمشون دراومده.
شانسیه دیگه
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
به امیده برنده شدن
پاسخ ها
ناشناش
|
بخدا قسم این ماشینای بی کیفیک ایران خودرو، سایپا اینقدر ارزش ندارن که اجازه بدهیم با روحو روانمان اینجوری بازی کنن
شکرالله ابراهیمی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من تا حالا تو عمرم 50سال یه پلاک فعال نداشتم خوب لازم دارم چند بار نوشتم درنیامده .والا دیگه خسته شدیم??
سلام چندین بار ثبت نام کردم اسمم درقرعه کشی در نیا
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
چرا درقرعه اسمها در نمی آید ب
فرزاد
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام خدا کنه قرعه کشی منطقی انجام دهند پناه برخدا
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
از خدا بخواهید بهترین بهت میده
آقای امیدوار?
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
شک ندارم این بارمن میبرم
احسان
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ببنید با مردم چه کردین که داشتن یک ماشین لگن براشون شده ارزوی محال .
علی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
انشاالله که آنهایی که احتیاج دارند ماشین ببرند بعدش تو احتیاجیها اخرین نفر هم من باشم،اگرکسی بیشتر از من احتیاج داره امید وارم برنده بشه
پاسخ ها
رضا
|
ماشین رو همه احتیاج دارن.چن وقت پیش یکی میگفت تحت پوشش بهزیستیم.ولی ماشین خشک میخواست.خخخ
علی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
برای اولین بار ثبت نام کردم انشالله که دربیاد.
قبول ندارم پارتی بازی رو چون برا چند تا از فامیلامون در اومده متقاضی زیاده و خودرو کم
سعید
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
شده قول های کوچیکترین که میگفتن گریه نکن برات بستنی میخریم
مدیریت جهادی لازمه مثل موشک
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خدا ازتون نگذره.اونایی که عمر و سرمایه مردمو به هدر میدن.خدمت به مردم نمیکنین که خیانت میکنین.
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
تو کشورهای حاشیه خلیج فارس با درامد۴ماهشون لوکسترین ماشین میخرن بعد خودرویی که ۵سال کار کنه میفرستن زایعاتی
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
رفیقه من بار اول خودش و خانومش با هم برنده شدن منتها تو پولش مونده?
yoosef
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ایشالا این دفعه دیگه ب اسممون در میاد
ب امید خدا
هیچوقت نا امید نشید
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
تا این بی اصلتا هستن همیشه باید روح و روانمان داغون باشه
خدا به داد بچه هامون برسه
محمد کسرا رضایی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام ما پارسال سورن پلاس به نامون درآمد الان دو ماه میشه تحویل گرفتیم مدل 1401 و 18 بار ثبت نام کردیم
آخرش رفته بودیم مشهد روز اول رفتیم حرم دعا کردیم برنده بشیم شیشه رفتم تو سایت سورن پلاس برنده شده بودیم
رویا
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من برای چندمین بار ثبت کردم تا الان برنده نشدم
سعید
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
والله بعضیا ماشین زیر پاشونه و اسمشون در اومد دیگه چه انتظاری داشته باشیم
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
همش الکیه خدالعنتشون کنه برای بار ۳۴ثبت نام کردم هیچ خبری نیستما همسایمون هم برای خودش هم برای پسرش دوتا پارس تیوفایو براشون دراومده همش پارتیه چون جفتشون میدونم پول دادن
فرهاد مرادیان
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
باسلام باهزار بدبختی ۷۰ملیون وام مهر گرفتم و۵۰ تومان از بانک سینا باهزار امیدوارزو در قرعه کشی شرکت می کنم این بار دهم است وقتی جواب قرعه کشی برنده نشده اید رومی بینم دنیا جلوی چشام تیره وتار میشه باز هم توکل بر خدا باز هم امیدواریم که برنده بیشیم
پاسخ ها
رضا
|
نه داداش غصه نخور تنت سالم باشه.ایشالله جور میشه.
Ramin
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من۶۴بار شرکت کردم ایشالله این دفعه بشف
پاسخ ها
ناشناس
|
چراهمتون برنده نشید انقد قرعه کشی شده پس الکی پلکی هستش
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
منم یک سال دائم ثبت‌نام میکنم اما شانس میخواد که ما نداریم
M.M
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
نزدیک به ۷ میلیون نفر شرکت کرده
بعد قرعه کشی از هرکی میپرسی میگه به من در نیومد!
پس به کی در میاد؟
ahmad
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ماشالله به طرح جمعیت نصف مردم پدر شدند
یلدا
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من بار دوم هست شرکت میکنم کاش برنده بشم
پاسخ ها
Henqameh
|
عزیزم انشالله به امید خدا و توکل به خدا بحق امام زمان که بهش اعتقاد شدیدی دارم به اسمت در بیاد من هم برای بار دومم هست که ثبت نام میکنم. امیدوارم به اسم من هم دربیاد.
ایرانی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خدا ازتون نگذره که مردمو بازیچه دست تو شرکت فرغون ساز کرده
نوید
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خدایا خودت کمکم کن این یه بار برنده بشم ده بار تا الان ثبت نام کردم موفق نشدم خودمو بردم زیر قسط و وام قرض ماشین پارس تیو فایو ثبت نام کردم خدایا این یه بار دست منو بگیر.
پاسخ ها
ایرانی
|
ایشالا که در بیاد شرمنده خانوادت نشی بهترین آرزوها رو برات میکنم من یه سرباز هستم یه ماشین واسم شده آرزو بار دومم هستش که ثبت نام میکنم مارو دعا کن
بهروز
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
فقط خدا
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
اسکلای بدبخت:))
اریا
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من که ثبت نام میکنم ولی چون پول خرید ندارم فقط به فکر اینم که اگه به نامم در اومد حوالش رو بدم کس دیگه یه پولی بهم بده بزنم به زخم کارم
پاسخ ها
رضا
|
عیب نداره داداش نوش جونت انشالله برات در بیاد.خودتو شانست.حقته.ولی لطفا ارزون نفروش اگه راه داشت سعی کن آگهی کن بده به مشتری نه دلال.که هم تو پولی گیرت بیاد هم یه بنده خدایی ماشیندار بشه باقیمت مناسبتر
سولی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
اینبار حتما برنده میشم
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
الهی ب امید تو ایندفعه مطمینم ب اسمم در میاد
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
فکرکنم الکیه میگه راه داره ما هم راهش پیدا نکردیم کسی میدونه راهش چیه
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
به امید تخته شدن درب هردوتاذ
نادره اکبری
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
همیشه ثبت نام کردم ولی اینبار امیدوارم که به امید خدا برنده میشم دلم روشنه
پاسخ ها
ناشناس
|
فکر کنم تو دلت لامپ روشنه
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ای گل بگیرند این آهن پاره ها رو
علی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ما خودمون هم مقصر هستیم میایم توی قرعه کشی شرکت میکنیم همین که آسمون در میاد زیر قیمت می فروشیم به دلال یابنگاهی
پاسخ ها
ناشناس
|
ب نام ما پارس در اومد خدا روشکککککککر این دفعه هم در میاد انشالله
مل مل
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
نصفشون پارتی بازی
من از اقوام بابام ایران خودروست کل خانواده داییم پول دادن همشون برنده شدن??
پاسخ ها
رضا کرمی
|
اینکه طرح جایگزینی خودرو اسم بنویسی. بایستی خودرو اسقاطی تحویل بدی. کی و چگونه. وچقدر اسقاطی را حساب می‌کنند.
بخ فروش ایرانخودرو
|
به اون فامیلتون بگو یه حواله هم واس مادربیاره
علی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
شما رابخدااگرپول ندارید برای دلال یا بنگاهی اسم ننویسید بزارید یک بنده خدای دیگه که برای زیرپای خودواسایش خانواده خودم بخوام دربیاد
پاسخ ها
اهورا
|
بالاخره اونم یه حقی داره.درسته پول نداره ماشین بخره.ولی خوب یه پولی گیرش میاد.مفتی که نمیده.
انرژی مثبت
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
اولین بارمه ثبت نام کردم برنده میشم مطمعنا
پاسخ ها
ناشناس
|
پسر من بار اول قرعه کشی ها دوسال پیش برنده شد
سید محسن
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
پیش فروش ها چی شده اونا قرعه کشی نمیشه؟
پاسخ ها
حسن
|
منم ثبت نام نکردم ولی نمیدونم چرا قبول نشدم
سمیه
|
من که امید وارم برنده میشم انشالله
من
|
من بار اولم ثبت نام کردمه ان شاالله که ماشینه به نامم در بیاد و روحیه ی خوبی بگیریم و این ماشین هم خیلی لازم دارم چون وسیله ای ندارم‌ خیلی اذیتیم یا خدا اگه منو دوست داری اسمم در بیاد
نعمت
|
ملت خوب اگه کسی وسیله تو خونه اش داره بزاره کسی که نداره ثبت نام کنه خودتون درحق همدیگه قانع باشید
حبیب
|
بابا تو رو خدا من به خاطر سودش ثبت نام نمی کنم والا ما اعضای خانوادم 6نفره البته 3نفرش بچه است من نیاز دارم
حامد
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
به امید روزی که در این دوخودروسازی نامرد و بیشرف گل گرفته بشه
و توی همین مملکت خودروی روز با کیفیت و ایمن با قیمت رقابتی به مردم داده بشه
به دور از فساد و رانت و حقه بازی و قرعه کشی !!
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
منم ماشین می‌خوام خسته شدم
حمید
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
همه دنیا به مشتری احترام میزارن اینجا ... متاسفم برای خودمون که این مدیران وتحمل میکنیم ،آخه شما که فعلا نمیتونید تولید کنید موقتا وارد کنید این چه مدیریتی که می کنید یا ماباید تو عذاب زندگی کنیم که شما به هدفتون برسید
احسان
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام از زمانی که قرعه کشی شده تا الان برای خودم و همسرم ثبت نام کردم فکر کنم بالای ۵۰بار شده توی این چندساله تمام ثبت نامها رو انجام دادم ولی دریغ از یکبار که اسم ما در بیاد ولی برو تو نمایشگاه های ماشین پر از ماشین صفر هست که به صورت قسطی با مبالغ بالا میفروشن کی باید این وضعیت رو درست کنه یعنی کسی نیست که بتونه وضعیت نابسامان خودرو رو درست کنه یا شاید دستهایی پشت پرده هست که نمیخوان درست بشه تا کی باید برای این خودرو بی کیفیت ایرانی که پول زیادی هم باید بدیم پشت قرعه کشی های نامعلوم بمونیم
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
به امید روزی که این اشغال سازها و مونتاژیها به گدائی بیوفتن که اینقدر مردمو تحقیر میکنن.خداشاهد اعمال همه هست بترسید از وعده خدا.
فاطمه سیدی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام خیلی دلم میسوزه اینقد زود قضاوت میکنیم قرعست برادران خواهران قسمته خداقسمت هرکی کرده باشه همون میشه به خدا پارتی بازی نیست من خودم دیدم آشنایان وفامیل هامون قرعه به اسمشون دراومده انشالله به اسم همتون دربیاد به اسم منم دربیاد اینقد ناامید نباشید ناامیدی نشانه کفر است به اسم اونایی که درنیاد مطمئنم خدا جای دیگه براشون جبران میکنه خدا هیچوقت بنده هاشو تنها نمیزاره به امید روزی که هیچ بنده ای غم تو دلش نباشه الهی آمین
هدیه زهرا
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ما سه مرحله ثبت نام کردیم ی مرحله اسممون دراومد ولی پول نداشتیم بگیریم توکل باخدا این مرتبه ثبت نام کردیم ببینیم خدا چ میخواد
علی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ببینید عزیزان من چیزی رو که باچشم خودم دیدم رو دارم میگم نه ایکسی شنیدم ن شایعه ست،دوستی دارم که تابحال6بار توی فروش فوق العاده ماشین براشون دراومده یکبار به اسم خودش یکبار به اسم برادرش ‌خواهرش تا بیفت خانوادش،،اینا یکنفرو پیداکردن‌ پول میگیره بعد شماره ملیتو میدی میری نگاه میکنی میبینی برنده شدی،،،ولی ازبس بخیله برای دیگران انجام نمیده که ماهم برنده بشیم ،،حالا۳۰بارکه هیچی اگه۱۰۰بارم ثبت‌نام کنی بازهمینه،،مگه اینکه خیلی شانس داشته باشی که برنده بشی از تعداد ماشینی که بین مردم تقسیم میکنن ک دیگه خیلی هم تابلو نشن
محمد
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام.قرعه کشی شانسی .من دور قبل پیش فروش ثبت نام کردم برنده شدم یعنی برج 3 گذشته 40 درصد پول را ریختم به حساب برج 6 دوباره دعوت نامه صادر شد مابقی پول را ریختم به حساب قرار هست برج 7 تحویل بدن با اینکه پیش فروش بوده ولی از زمان ثبت نام تا برج7 کلا میشه چهارماه.ماشین هم پژو پارس سال سفارشی هست .بجه روستا و کارگر هم هستم .یا حق
حمید
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من و همسرم حدوداً 40 مرتبه ثبت نام کردیم ولی هنوز هیچ نمیدونم اینبار چه میشه
حق
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
بیشرف نظرها رو منتشرکن ازچی میترسی
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
طرح جوانی یعنی به ما که 60سالمونه ماشین نمی دن
آریا
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
هنرکردین با این قرعه کشی،،هفتاد درصد از ۶۰هزار خودرو در قرعه کشی بین مادران و شرکت کنندگان خودروهای فرسوده تقسیم میشه فقط سی درصد بین بقیه یعنی ۱۸هزار خودرو بین ۵میلیون و نیم آدم هر پنجاه هزار نفر یک ماشین فکرشو بکنید
باانووو
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
منم تاحالا 60 بار ثبت نام کردم ولی هیچ...خودمو ،همسرمو،پدرشوهر...ان شاالله ک این سری اسممون در بیاد
شهرام
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
به جای وقت تلف کردن تو فضای مجازی که هیچی گیرت نمیاد و فقط حرص میخوری
میتونی صاحب شغل الکترونیکی بشی و درآمدهای کسب کنی که بدون نیاز به قرعه کشی میتونی بهتر از این ماشین های حلبی بخری
اطلاعات بیشتر میتونی تلگلرم به این شماره پیام بدی
09055284494
ر
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
باسلام تو رو خدا دیگه ایندفعه به ما در بیاد الان ۱۰،۱۵بار ثبت نام کردیم،دیگه از بی ماشینی خسته شدیم با یه بچه تو سرما و گرما موتور سوار میشیم رحم کنین.
علی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام ، به خدا توکل کنید ، ان شاءالله هرکس حقشه برنده میشه ،
من بعد از 29بار شرکت کردن ، برنده شدم ، دقیقا بعد بیست روز پارس tu5 تحویل گرفتم.
سید مصطفی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خاک تو سر ایران خودرو و سایپا بشود
صلوات
رسولبخش جدگال
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ان شاءالله که تمام ثبت نام کنندگان برندع ان شاءالله
پرویز
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
آخر قرعه کشی کردن شون باشه ان شاالله
حسام
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
اینقدر ما بدبخت شدیم برا قوطی حلبی هم باید تو نوبت وایسیم .خلایق هرچه لایق
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من برای 10بار ثبت نام کردم در نیومده
حسام
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
با تولیدی بیشتر محصولات ایران‌خودرو و سایپا مرگ و میر تو کشور داره زیاد تر میشه
رضاسابقی نژاد
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
رضاساب قی نژاد
سهیلا
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ما از زمانی که قرعه کشی ماشین هست ثبت‌نام کردیم ولی در نمیاد توکل برخدا ان شاءالله این سری در بیاد
مرتضی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
انشا اله اونای که مستحقن برنده میشن
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
تمام دنیا به مردمشون التماس میکنن ماشین باکیفیت بخرن ام ایران خودرو و سایپا مردم بدبخت رو برای ارایه های مرگشون به قرعه کشی میکشونن
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
منم هردفعه ثبت نام کردم ولی درنمیاد توکل برخدا
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خدا براتون نسازه یه ماشین میخوایم بخریم پولشو میدیم باید التماس هم بکنیم
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
مطمعنم این بار برنده میشم
احد عیسی زاده بوانی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
به امید خدا این دفعه قرعه به اسم من دربیاد خدایش خ لازم دارم دستم خیلی بنده تازه ازدواج کردم ممنونم ازمدیر عامل ایران خودرو 2741167680
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
بخدا ما فقط دو بار شرکت کردیم هر دو بار برنده شدیم.
مازیار
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
والا من سه بار ثبت نام کردم که دفه سوم سمند برنده شدم
محمد حسین
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام دوستان انشاللللله هر چه زودتر بازار خودرو ایران سرو سامان بگیرد انشاالله ???????❤️?‍♂️
علی معصومی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
باسلام بنده ناراحت نیستم بلخره در میان به امید خدا
فاطمه
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام من و شوهر بیش از شصت بار هست که ثبت نام کردیم ولی تا حالا برنده نشدیم اصلا هم ماشین نداریم خیلی سخته مونه کاش برنده بشیم یکدوممون
امید
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خداییش این چه طرح مسخره ای بود گذاشتین آخه ما که شرایط بچه درست کردن نداریم چطوری باید صاحب خودرو شویم، نصف خودرو ها را به یک بیستم ثبت نام کنندگان (بچهه هایی که تازه به دنیا آمدند)اختصاص دادین الباقی را هم به خودروهای فرسوده ، پس باقی ملت باید چکار کنند؟
یعنی نوزاد تازه به دنیا آمده خودرو لازم داره ولی بزرگ سالان ندارند
آخه کسی که گواهی نامه ی رانندگی نداره چطور خودرو بهش تعلق میگیره، ای خدا تو یه کاری بکن
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خدا رو شکر میکنم و تشکر میکنم از تمامی مسئولین طی ۲بار ثبت نام کردم ۲بار هم اسمم در اومد قرعه کشی پس آدم باید همیشه شکرگذار و امیدوار باشه انشاالله که همه در میان
مجید نیک مهر
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
شما ها چرا ثبت نام میکنید؟ واردات خودرو ها که باز شده است پس به جای این خودرو ها خودرو های خارجی بخرید من میخوام یه دونه بخرم چون به اسمم هیچی در نیامد با اینکه ۴۳ بار نوشتم
میثم مرادی آزاد
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
والله از اولش تا الآن من وخانمم ثبت نام کردیم هیچوقت برنده نشدیم
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
به امید روزی که کشاورزان هم محصولاتشان را ازطریق همین روش به سرمایه داران بدهند یا حضرت یوسف..
سیدمحمد
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
حدود ۵تا۱۰٪باقرعه میدن به مردم مابقی رو میدن به عوامل خودشون درستارخان ،توحید ،فاطمی و......میفروشن
من ایران خودرو وسایپا جمعا ۵۴ بار ثبت نام کردم
علی فانح
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
بخرید ???????صاحب اول و آخرش خودتون خواهید
رجبعلی احمدی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام.امید به خدا یا ابوالفضل
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من هر بار ثبت نام کردم بازم ناامید نیستم توکل بر خدا
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام .امید به خدا.
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
اقا به خدا من هیچی ندارم فقط امید به قرعه کشی اسمم در بیاد
زهرا
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
از کجا ثبت نام کنیم؟
داوود
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام انشالله فردابرنده بشم مردم ازلی ثبت‌نام کردم
علیرضا مرادی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام منم از روزی که گفتن ثبت نام همون اول دارم ثبت نام میکنم هنوز اسمم در نیومده
وحید جوکار
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
شانس برنده شدن لاتاری آمریکا بالاتر از این قرعه کشیه
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
تمام قرعه کشی ها سرکاری هستن، مخصوصا خانواده پژو کاملا سفارشین
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
انشاالا این سری برنده میشم توکل به خدا
سالار
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
الان میخاید ببینن نظراتو دلشون بسوزه و از بین چند نفر که گفتن توکل به خدا و من ۴۰ بار ثبت نام کردم انتخاب کنن؟!؟
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
انشاالله برنده بشم
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام ما 20 بار ثبت نام کردیم اما خبری نشد اما مسئولین خودشان میروند ماشین خارجی سوار میشن تا جونشون در خطر نیوفته اما مردم رو سوار ماشین های ایران خودرو و سایپا میکنند که عذاب نکشند سرتیر بمیرن که خیالشون راحت باشه که به بیمارستان نمیکشه
یوسف
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام ما 20 بار ثبت نام کردیم اما خبری نشد اما مسئولین خودشان میروند ماشین خارجی سوار میشن تا جونشون در خطر نیوفته اما مردم رو سوار ماشین های ایران خودرو و سایپا میکنند که عذاب نکشند سرتیر بمیرن که خیالشون راحت باشه که به بیمارستان نمیکشه
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
نظری ندارم ولی ریدم تو این مملکت
پاسخ ها
مریم
|
نظرت محترمه
احمد
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
در میاد برایه من من اینبار مطمعنم
علی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من برای اولین بار ثبت نام کردم اگه در اومد که هیچ اگه در نیاومد دیگ اون موقع میدونم ک الکیه همش
ایوب رحمانی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
برای دهمین دوره ثبت نام کردم برام در نمی یاد
محمد صالحی نسب
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
تف توو قرعه کشیتون
علی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
برای بار سوم ثبت نام میکنم
فقط وفقط توکلم ب خداسسسسسسسسسست
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
به امید روزی که دوتا شرکت‌های خودرو منفجر ودربه در بشن
امیرم
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من بار دوم ک ثبت نام کردم هم به اسم خودم هم داداشم دراومد البته اونموقع این سامانه جدید نبود؛ این بار هم دارم دفعه دومه دارم واسه بابام مینویسم.
میخواستم بگم شانسیه دوستان، پارتی بازی نداره که.
خونواده ماکه تا الان 2تا ماشین برنده شدیم
علی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من که ای 4سال هر سری ثبت نام میکنم در نمیام همش به نظر من پارتی بازیه
امیررضا
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
یه بار واسه ما در اومده ۲۰۶ ایشالله فردا هم یدونه در میاد
حمید ملکی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من اولین بارم هستش که ثبت نام کرد خودشم میدونم که در میاد
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
۴۰ تومن می گیرن قرعه بنامت در میاد.خدا لعنتشون کنه
Moonir
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
Salam/rhoda koneh baraye hameh their basheh
زهرا
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ازشروع قرعه کشیهای همش ثبت نام کردم ولی هرگز به نامم درنیامد درنتیجه دروغ است
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
همتون احمق تشریف دارید خوب نخرید یه دوماه چی میشه مگه منم ماشین دارم کلا گدایی کردن رو دوست دارید
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
بزک نمیر بهار میاد
علی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
مونده به شانس والله خواهر من یبار ثبت نام کردم همون بار اول برنده شد .
رضا
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خدا کنه برنده شم بفروشم بزنم به زخمم
علامرزا
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
جححنخگکت
فرهاد
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من برای اولین بار ثبت نام کردم و امید دارم که برنده میشم ، فکرای منفی نکنید انشالله به اسم همتون یکی در میاد توکل به خدا ?
M
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من کامنت ها رو همه رو تقریبا خوندم.همه دارن گلایه میکنن که من ۱۰ بار ۲۰بار ۳۰ بار شرکت کردم ولی درنیومدم پس اینا همش کلک و پارتیه..اولا باید بگم که قرار نیست همه ی اینا که کامنت گذاشتن همه دراومده باشن دوما منم تا حالا بیش از ۱۰۰ بار چندین نفر رو ثبتنام کردم ولی درنیومدن ولی دیدم طرف بار دوم یا سوم ثبتنامش دراومده و ماشین رو هم گرفته..پس اینا به شانس ادم بستگی داره چون تقریبا به ازای هر ۲۰۰الی ۳۰۰ نفر یه ماشینه..پس بچسب به شانست.
محمد احمدپور
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
الکیه هر کی از قماششونه برنده میشه ، من به جز این بار همشو شرکت کرده بودم نتیجه ای نداشت ?
نادر
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
برای چهلمین بار اون هم براي مادران دو فرزند‌که قراربود بدون قرعه کشی باشه ثبت نام کردیم ?چه موقع نوبت ما میشه خدا می‌دونه ?
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من دفعه چهل و هشتم هنوز درنیومده
سحر
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من روحمم خبر نداشت برادرم بنامم برای اولین بار ثبت نام کرد و در اومد حالا هم یبار سوارش نشدم دو ساله که ماشینی که بنام منه تو دست اونه نمیدونم چی کنم
امیر
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
واسه ما بار 42ثبت نام درآمد هنوزم منتظر یم از ماشین هیچ خبری نیست بعد از گذشت سه ماه هنوز فاکتور هم نشده است زنگ زدم نمایندگی میگه سه ماه کاری گفتن بجز پنج شنبه و جمعه ها وروز های تعطیل در آمدن ماشین یه مکافات و تحویل دادنشم یه مکافات واز همه بدتر کیفیت پایین خودرو
ا ب ر اهیمی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
به گوش مسعولینمون برسه با ۳ بچه ۵۰ سال عمر هنوز ماشین ندارم و نتونستم ماشین بخرم
مینا
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
با سلام ودرود به رهبر انقلاب و نخست وزیر جناب رئیسی لطفا بفرمایید این قرکشی
فقط شامل پولدار میشه قشر ضعیف هیچ شانسی ندا ره چطور به اسم ميليارد در میاد ولی به اسم مادر نمیاد خواهشن اول خدا بعد شما به فکر پایین هم باشین با سپاس فراوان
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
حدودا شش میلیون خورده نفر ثبت نام کردن حدودا شانس برنده شدن هر نفر نیم درصده خیلیههههه خداییش نمی‌دونم این تیم درصد رو کجای دلمون بزاریم ????????
سام
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
یعنی میشه یه روزم ما صاحب یه ماشین بشیم?
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ان شالله برنده بشم توکلم ب خدا هسش
عبد الامام حردانی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
امیدی هست ک انشالله اسمم در بیات این بار چهارمم ک ثبت نام میکنم من دیگه امیدم ب خدا هست انشالله شماها هم برنده بشین ماهم باشماهستیم
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
منو اینهمه خوشبختی محاله
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
اگه خدایی وجود داری واقعن اگه مملکتی صاحب داری من ایندفعه خیلی خیلی محتاجم انشاالله که داری و اسم در میاد ماشین
مهنا خادمی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
برنده بشم ایشالله میفروشمش میدم پولشو به بابام .دعا کنین
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من که میدونم اسمم در نمیاد
محمد رضا کاظمی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خودرو ندارم الان دوساله پشت سره هم ثبت‌ نام کردم، ولی دريغ از يک بار برنده شدن، بس کیا برنده میشن پارتی ها یاخودی
Behnam
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
واقعا نمیدونم اینا چطور قرعه کشی میکنند؟؟؟
مریم
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
یا الله یا خدا کمکمون کن
ای کاش کسایی مثل من که ۲۸ بار شرکت کردن رو در نظر بگیرن و انتخاب کنن نه اونیکه بار اولشه
Mohsen
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من ۳۸ بار شرکت کردم
اگه مسوئلی کسی این پیامو رو میبینه تو خدا یه فرقی بزارین مثلا یه قرعه کشی بین اونایی که بیست سی بار شرکت کردن بزارید خسته شدیم اینقدر به خودمون امید دادیم بعد قرعه کشی شما برنده نشدید رو دیدیم .......
صدرا
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
فکر ثبت نام برای ثبت نام سایپا از سرتون بیرون کنین ماشیناش جز شاهین اونم‌ با ارفاق بد نیست بقیشون افتضاح من گرفتم هزارتا نرفتی همش مشکل داره لنتاش تو هزارو پونصدتا تمام شده دیسکو صفحه لرزش داره و داغ بشه دنده ها جا نمیره خوب کمکا خشک و صدا میده صد رحمت به پراید گول ظاهر ساینا کوییکو نخورین
ثبت نام ماشین
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ثبت ماشین لوییک
محسن
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
پژو 207
RASOUL
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام من از اول قرعه کشی ثبت نام کردم ولی هنوز به اسمم در نیومده،ولی امیدم رو از دست ندادم،هر دفعه با توکل به خدا می‌نویسم
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
تمامی کسانی که این سری کامنت گذاشتن در میان طرح جدید شرکت?
قاسم خالدی سردشتی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
یا امام حسین466♡♡♡0701
امین
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام ما جوون ها هم دل داریم ایشالله به همه مون بیفته
من که خیلی نیاز دارم یه پدر مادر پیر دارم دوست دارم ببرمشون دورشون بدم ولی حیف که شانس نداریم خدایا به امید خودت با این بازیهای
امین
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ایشالله خدا بخواد این دفعه به همه بیفته نیفتاد به اونایی که نیاز دارم بیفته
عباس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
آیابنده ثبت نام کردم خودروبنام من هست یابرنده نشدم
علیرضا قاسمی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
الکی ثبت نام نکنین ب نام ما هیچوقت در نمیاد،
یدالله کاوسی بدخشانی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خیلی عالی
ارمان
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
بزک نمیربهارمیادسبزه باخیارمیاد
هادی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام صبح همگی بخیر
من تا الان اگه اشتباه نکنم مرحله ۲۹ام باید باشه ایران‌خودرو ثبتنام میکنم متاسفانه سری های قبلی زده برنده نشده این با هزار امید آرزو منتظر نتایج بودم ولی هیچ بر هیچ امیدوارم و توکلم بر خداست که این مرحله برنده شم انشالله هر کی که نیازشه برنده بشه
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من ثبت نام‌کردم بار اول اسمم در اومد بخدا راسته
طوقی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خاک بر سرت که اسم نوشتی و شخصیت این ملت رو میاری پایین، اخه ایران خودرو و سایپا چی دارن که اسم مینویسی و جیب یه عده دو تابعیتی رو پر میکنی.
یه ضربالمثلی هست که میگه گنجشک گفته سبک و سنگینی (شخصیت) دست خودم هست.
با شخص خودت هستم از کنارش رد نشو جانم
مگه داخل شکم مادرت از همون اول ماشین داشتی که حالا اینقدر زور میزنی اسمت دراد؟؟؟؟
کافیه دو دوره این ملت مخ نخودی اسم ننویسن تا شرایط تغییر کنه ولی کو تفکر و فرهنگ.
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
گناه ملت چی هست که جلو واردات گ فتید .ولجن ترین ماشینها را به قیمت بهترین ماشینهای خارجی قالب میککنید به ملت بدبخت .ملت این را هرگز فراموش نمیکند
منوچهر رزقی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
چرا واسه ما درنمیادهفت خان رورد کردیم چیزی نمیدن
هویدا
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
20میلیون بده بدون قرعه کشی بحت میدن..خیلیها گرفتن.
حسین
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
انشاالله هر کسی که از همه نیازمند تره برنده این طرح بشه
علی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من بعد 19 بار ایرانخودرو و 10 بار سایپا ثبت نام کردم اسمم نیومده دوتا پسرم دارم خانومم داره ثبت نام میکنه ولی هنوز خبری نشده انشالا فردا اسمم بیاد برام دعا کنید
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
پیرم دراومد از بس ثبت نام کردم نبردم خدا لعنتتون کنه
مصطفی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
۵۹ بار ثبت نام کردم همش الکیه
عشقی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
منظور از قرعه‌كشي..
قرعه برای گاریاتونه. یا به شخص برای مردنشه خدا از سرتون نگذره ماشین از قوطی دله روغنی می‌سازید بعد آهن و تجهیزات‌شو که از کشورای دیگه میفرستید ایران رو خودتون بازار سیاه می‌فروشد.. چرا تو این ایرانه خراب شده من باید یه موس کامپیوتر بخرم رو کلورش نوشته باشه ساخت ایران بعد رو خود موس نوشته باشه ساخت چین. مثله خودروهاتون که میگید ساخت ایرانه ولی قطعاتش نوشته ساخت چین.. که همونم دروغه.. ساخت افغانستان هم نیست
A
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام دوستان .. در ثبت نام شرکت کنید اما چشمتان به دستشان نباشه ... چشمتان به دست خدا باشه و از او بخواهید
رضا
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
الان بیش از۶۰بارثبتنام کردم
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
انشالله برای همه دربیاد به امید برنده شدن
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
با سلام و درود خدمت شما بزرگواران من تا حالا چهار با برنده شدم بدون هیچ پارتی،با خدا باش و پادشاهی کن
امین
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
باز شما پول دارید ثبت نام کنید، دلتون خوشه به یه چیزی، مایی که حتی پول نداریم ثبت نام کنیم چی بگیم...
زهرا مرشدی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام ثبت نام میکنم برا ساینا
علی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ای کاش این دولت حداقل یک درصد هم کنارمیزاشت برای اون ایثارگرانی که ازاول جنگ تابه حال هیچ انتظاری اردولت نداشتن وهیچ تسهیلاتی اندازه یک سرسوزن نگرفتن
سپنتا کریم تبار
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من اولین بار ثبت نام کردم مهم هم نیست چون پول هم ندارم
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من فکنم بیش از ۸۰ تالار ثبت نام کردم اما درنیومدم همه‌ اش پارتی بازی به مافقیر بدبختها کسی نگاه نمیکنه
Tt
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من بار دوم شرکت کردم به یاری خدا اسمم در اومده
ناامید نشید ان شاءالله اسم شما هم در میاد
اراد
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سورن پلاس
غلامرضا
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
به امید روزی که هر دو شرکت نیست و نابود بشن
رضا
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
هربار این تعداد ماشین میدن به قول خودشون...! هربار این همه نفر اضافه میشه.هربار یه تعدا 18سال میشن.یه تعداد پلاکشون آزاد میشه.جای اینکه درصد شانس بیشتر بشه متاسفانه کمتر میشه.تازه اگه واقعا بدن به مردم رانت نباشه الکی سر کار باشیم.باز خوبه اگه ماشین هم ندن حداقل نون کافی نتها برقراره?
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ثبت نام کردم توکل برخدا اسممون دربیاد???
رضا
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
اینه که میگن انسان به امید زنده س.بعضی ها چند ساله ثبتنام میکنن به امید برنده شدن....
اهورا
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
راستی دوستان من بهمن ماه گذشته کوئیک آر برنده شدم.زنگ زدم جایی پرسیدم حواله رو میخرن.گفتن خریدار نداره.منم منصرف شدم.باور کنید سه مرحله بهم فرصت دادن هر بار هم پیام میفرستادن.متنش مودبانه تر وخواهشمندانه تر میشد.دیگه شک کردم حتما خوب نیست ونمیخرن.آیا درست گفتن میخریدم ضرر بد بود؟
وحید
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من خیلی ثبت نام کردم. نمیدونم واقعا چی کار باید بکنم
مریم
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سرکاریه
رضا.
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام دوستان من تا الان یه 10باری ثبتنام کردم پول نداشتم قصد داشتم حواله بفروشم. ماشینم زیر 100تومانه 45سالمه کارمندم.خدایی نتونستم ماشین خشک بخرم .راستش خیلی دوست دارم یه بار خشک سواربشم.الان پول جور شده میخوام خودمو به لطف خدا به آرزوم برسونم.شاید تا الان برنده نشدم حکمتش این بوده که از این امتیاز برای آرزوی خودم استفاده کنم.تا ببینم خدا چی میخاد.به امید خود خدا...
پاسخ ها
ناشناس
|
ما میتوانیم
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من که دوساله دارم ثبت نام میکنم هیچ خبری نیس
منصوری
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من دو ساله دارم پشت سر هم ثبت نام میکنم الکیه همش
رامین
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من بار اولمه ثبت نام کردم و ایمان دارم برنده میشم
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
?????خدایا خودت به دادم برس این دفعه اسمم در بیاد یا امام حسن حسین اسمم دربیاد برا اربعین نذری بدم
امیرفولادی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
نتیجه قرعه کشی ایران خودرو
حبیب شریفی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
با عرض سلام وخسته نباشید ما بیشتر از ۳۰ بار نوشتیم پس نبوت ما کی گفتی کسی که بچه داره ما ۵ تا بچه داریم پس چکار کنیم
طیبه ملکیان
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام همسرم کارگرفصلی ساختمانی است نه حقوق ندرامدی مستأجر هستیم نمیدانم برچه اساسی مارو جزدهک چهارم قراردادن فقط یک ماشین بلاکش بنام همسرم هستش ولی مالکیتش رو ندارن
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
اگه این سری در بیاد خیلی باید خوش شانس باشیم
جعفر
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
به انتظار روزی که شرکتهای خودرو ساز دو تاش بسته بشن
پاسخ ها
ناشناس
|
انشاءالله
غلامرضا
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
انشاالله که برنده بشم
خوش شانس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من تا حالا خودم و همسرم برنده شدیم حالا بنام پسرم ثبت نام کردم دعا کنید این بار هم برنده شم.
پاسخ ها
ناشناس
|
سلام نه دیگه شما بستونه نوبت ماست که اصلا در نیومده.
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
مطمنم ایندفعه اسم من درمیاد برنده میشم هورا
عباس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
دعا کنید من برنده بشم همتون شام مهمون من
احمد
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
آتیش بگیره شرکت خودرو ساز ک بما ماشین نمیده مفتی..
پاسخ ها
ناشناس
|
?
بهنام آفرین
|
ببینید برادر ها شانسیه من خودم ثبت نام کردم در آمدم ولی به اسمم مادرم در نیومد
سعید
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
اینا اجازه نمیدن ماشین با کیفیت وارد شه .بع این اشغالگری با قرعه کشی به خورد مردم میدن.خدا لعنت کنه اونایی رو که با این ملت بدبخت این کارو میکنن
فرهاد
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
هم ده برابر جهانی پول میدین اونم پولی که این روزها جمع نمیشه این آشغالها رو میخرین که از اول ایراد دارن و هم میگیم برنده؟؟؟؟!!!!!!!!?
میلادعزیزی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
واقعا نیاز به ماشین دارم تازه ازدواج کردم خداکنه شانس بیارم

ممنون
احسان
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
برای ۴۷ امین باره که شرکت میکنم
همش پارتی بازیه
میلاد عزیزی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خدایا کمک کن شانش بیارم خیلی نیاز دارم به ماشین
میلادعزیزی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام من پولم دارم میخوام برای همسرم کادو بخرم خدایا شانس بیارم
محمود
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
برنده شده یانه
ابراهیم ادهمی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من ۴۰ بار ثبت نام کردم و امیدوارم این بار شانس در خونه منو میزنه و برنده میشم.زنده باد ایران زنده باد وطنم
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من نمیدانم چی بگم والله حضرت عباس نگهدارشون باشه من العان ۲۲بار ثبت‌نام کردم هر بارشم ۲۰تومان یا ۳۰تومان دادم به کافینت حساب کردم تا آخره سال همینجوری پول ماشین را باید بدم به کافینتی فقط (عجب نمی‌دونم والله)????
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
همه چی آماده هست جز پول
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من بار اول ثبت نام کردم ... به نظر من هیچ برنده نمی شود
به همه کسانی که نیاز دارند ایران خودرو بدهد .
پارس بدهد
علیرضا میرجمالی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
بابا مگه ما چقدر میخوایم زندگی کنیم دلخوشی که نداریم ۱ ماشین که تولید خود کشورمونه بجا اینه که با ۳۰ ۴۰ تومن بخریم باید قرعه کشی کنیم اونم با قیمت ۱۰ برابر تازه اونم بهمون نمیدن ولی همین ماشینارو میدن جاهای دیگه که اصن قبول نمیکنن از بس بیخوده چقدر ما بدبخت شدیم ??
مجید غلامی کروج
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ببندید این مسخره بازی ها رو. تمومش کنید
علیرضا میرجمالی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
...
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خداوند کمک همه مسلمانان کند برنده پارس تی وفایو شود
سودا
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من ۳۲ بار ثبت نام کردم ازکافیت فکر کنم تاالان ۳میلیون دادم انشالااین بار برده بشم
علی روزفراخ
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ELX
رضا
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
با عرض سلام خدمت همه دوستان،،ببین عزیزای من همیشه امیدتون بخدا باشه،منم چند بار بنام اقوامم ثبت نام کردم اما فعلادر نیومده اما امیدم بخداست ،ایشالله ک اول همیشه صحیح و سالم باشیم بقیه کارا رو هم خدا جفت وجور میکنه ،ما ک حرکت میکنیم برکتم با اون بالاییه،،،ایشالله ک همیشه دلتون خوش باشه و کاراتون رو روال،،،یا حق
محمد
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من که دیروز رفتم یه پرادو ۴درخریدم بی دردسر البته قابل دوستان نداره ماشین خودتونه
امیدوار
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من برای دهمین بار ثبت نام کردم انشاالله در بیاد.
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام ما دیگه حساب ثبت نام از دستمون در رفته دیگه اتوماتيک وار ثبت نام میشه
میثم
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ان‌شاالله که ازاین ماشین ها ماهم برنده بشیم
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من پنج تا بچه دارم یعنی یه ماشین تعلق نمیگیره ثبت نام هم کردم بدون قرعه کشی باید میدادن ندادن
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ماخیلی نیازمندیم.ان شاءالله اسممون دربیاد
سعید سواره
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
نتایج
رضا نوابی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ایشالا بعد سربازی اجباری بورسیه میشم امریکا از شر این خودروسازا راحت میشم
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
حرف مزه هولفتع
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
????
آرمان
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
???????
اسفندیار اصغری
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خدایی خانواده میشناسم چند نفرن برا همهشون در اومده وضع شونم عالیه برا همه اعضا برا اولین ثبت نام برنده شدن برا من شده معما ما که ده بیست باره ثبت نام میکنیم خبری نشده انشالله که پارتی بازی نباشه .
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
کسی میدونه اسامی برنده چه زمانی اعلام میشه؟؟
فرهاد
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
وای بر ما چقدر ما بدبختیم
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
همش دروغه
تولیدشون به صفر رسیده
به امید برجام دارن پیش فروش میکنن
94 روز پیش تکمیل وجه کردم تازه یادشون افتاده که باید تحویل میدادن پیام دادن بیا تبدیل کن تا زودتر تحویل بدیم!
دانیال
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
دوساله دارم ثبت نام میکنم هیچ پلاکی هم تا حالا به اسمم نبوده ولی برنده نشدم.
ایشالله که اینبار اسمم در بیاد.
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام حسین هستم از گرگان من ماشین ندارم خداکنه برنده بشم بتونم باهاش برم کربلا وجاهای زیارتی
شریف حسینی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
نتیجه قرعه کشی چی شد
سبی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
انشا الله که از ما هم دربیا
سعیده
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
جواب قوری کشی کی میاد لطفاً جواب بدید
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
توکل به خداوامام حسین ع
سید حسن
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من اولین بار ثبت نام کردم سری پیش کوئیک به اسمم درومد.
همش دروغه
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من ۴۳ بار ثبت نام کردم
خدا لعنتتون کنه با این همه دزدیهاتون
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
فقط پارتی داشته باشی برنده ای ازیه خانواده ۷ نفربیش از۳۰ دفعه ثبت نام کردیم چرا برا دلخوشیم هم که شده یکی درنمیاد
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ناامید نباشین منم دفعه قبل قبول شدم
ali
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خدا یا چی میشه یه نکاهی هم به ما بنداز برنده بشیم
رضا
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ایشلا ک هر کی این پیامو بخونه برنده این دوره قرعه کشی بشه ?
قادر
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من انشاالله به یاری خداسمم بیرون میادمطمعنم
تنها
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من ترجیح میدم از مترو اتوبوس و... استفاده کنم اذیت بشم ولی آهن قراضه های این دوشرکت ... رو نخرم. واقعا هر چی سرمون بیاد حقمونه چون آگاهانه جهالت میکنیم واجازه میدیم سرمون کلاه بزارن
علی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خلایق هرچه لایق،،مالیاقتمون بیشترازاین فرغونا نیس،،
اکام کاکاییی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
پژوپارس توفایف
امید
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
الکی میگه
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
تاریخ چندقرعه کشی معلوم میشه
پاسخ ها
ناشناس
|
https://www.borna.news/fa/tiny/news-1376328
ناشناس
|
زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی اعلام شد
تو این خبر نوشته

https://www.borna.news/fa/tiny/news-1376328
ساحل یشلیده
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
اولین بار
Kh.s
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام بخدامن۴۶مرحله ی قبلی شرکت کرده ام الانم سه مرحله.ماشین ندارم.۳۵سالمه.۱۶ساله گواهینامه دارم
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ایشالا همه تون برنده شین ایشالا همه با اولین بار برنده بشن
محمد مهدی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من چهل بار بیشتر ثبت نام کردم..همه اینا دروغه
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
Ggt
پاسخ ها
سعید
|
انشالله این دفعه اسمم درمیاد بسیار خوشبینم
با پولش کلی کارها میخام بکنم و برنامه های زیادی دارم
برایم دعا کنید ماجور باشید
اطاله ی کلام نمیکنم
موید و منصور باشید
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من تا الان۴۳بار برای خودم ۴۳بارم برای پدرم ثبت نام کردم جمعا میشود ۸۶مرحله ولی قبول نشدم ماشینم نداریم خدا به سرتون بیاره با این ماشین دادنتون خدا همینجوری ک ملتو مکافات کردین مکافاتتون کنه
علاالدین حاتمی حسن ابادی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
به امید خدا که این دفه برای من هم در میاد آخه مردم از دست این ماشین فرسوده انشالله برای من در میاد
فرشاد فاتح للکلو
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من کی برنده میشم
محمد
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خدابه هممون کمک کنه انشااله
فرهاد
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
استعمار یعنی چه
ایران استعمار کشورهای عربی افتاده هر بلای سرشون میارن،تا ایران و ایرانی رو از بین ببرن
ماهان دلواری
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ماهان
معصومه مصطفی پور
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من سه تا فرزنددارم هنوزبرام در نیامده
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام . من ۲۹ سالمه والا تا حالا ۲۰ بار نوشتم آنقدر هم خدااااا خدااااا میکنم برایم اینسری در بیاد . یه جونه ۲۹ ساله چیزه زیادی نیست والا دیگه چی بگم تا حالا هم ماشین نداشتم بیخیال هرچی خدا بخواد
فقط خدا
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ای خدایعنی میشه این باراسمم توقرعه کشیه ماشین دربیادخدایاتوبخای میشه توکل میکنم برتوکه یاربیچارگانی
فقط خدا
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ایخدااینباربه لطف توبرنده بشم
پاسخ ها
مهدی
|
انشاالله که منم برنده شم
سالار
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام‌به‌امید‌خدا‌بلکه‌اسمم‌دربیاد
کلاهبرداران متشخص
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
والا کسیا میشناسم و دیدم در قرعه کشی قبلی با چهارتا کد ملی چهار تا ماشین صفر گذاشت گوشه حیاطش به لطف پورسانت گیرندگان و دلالان متشخص خودروسازان
مصطفی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من 35سالمه یک بارم ماشین نداشتم همش دوست داشتم یه ماشین خوب داشته باشم یه شهر اونورتر برم بگردم شانسم این بار درمیاد??
عزیز
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
نه ماشینی نه خونه ای این بار دهمم هست پناه بر خدا
علی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ما که از اول نوشتیم در نیومده توکل بر خدا این سری در بیاد
سعید چهری
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خداوکیلی این ۳۰ باره ثبت نام می کنم خدارو خوش نمی اد دیگه مخم نمی کشه تف تو قرعه‌کشی
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
تاوقتی دل خوش به بازی هاشون هستیم حقمونه..
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من روز تولدم ثبت نام کردم انشااله برنده میشم
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
پارتی بازی درنمیاد
a.borzoey
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام منم تاحالا شرکت نکردم
این دفعه اوله که ثبت نام کردم
هرچی خدا بخواد
زهرا دستخیری
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
عالی
فاطمه
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
هعییییی???
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
کی جواب قرعه کشی ها میاد جون به لب شدم
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
به امید خدا برنده میشیم
ب م
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من هزار بار ثبت نام کردم اسم من درنیامده به نظر من مردم رو سرکار گذاشتن
احسان گچلو
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
انشاءالله که در میاد
پاسخ ها
سیدحیدرموسوی
|
بخدا این بار بیستم دارم ثبت نام میکنم میگن شانس بابا کدوم شانس طرف میبینی دوتا ماشین داره اسمش در میاد ما که نه ماشین داریم نه پلاک فعال داریم
س
|
وجدانن چرا دارید حق ما رو میخورید میگید اولویت با مادران که دوتا بچه دارن الان من ده باره دارم ثبت نام میکنم اسمم در نمیاد این چه طرحی که دارید به مردم دروغ میگید
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خواهرم دفعه اول ثبت نام کرد برنده شد. اما من نه هزار بار هست شانس ندارم چاه فاضلابه
سیدمسعودخوا‌کساری
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
باسلام وادب واحترام /بنده باتوجه به مشکلات زیاد ده بار هست ثبت نام نمودم ولی برنده نشدم/واقعاجالبه تویه خانواده ۵نفره ۴نفربرنده شدندولی من ده بار نوشتم برنده نشدم/ جالبه/بدانیداین
برنده نشوم قیدخریدخودرامیزنم وموتور میخرم اآیئ
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
اسم انشاالله اسم همه شمادربیادبرین تیم ملی ??
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
یا امام حسین هممون برنده بشیم
سیاوش
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من کوییک ثبت نام کردم‌پارسال بدون قرعه کشی.و دریافت کردم بدون هیچ مشگلی.
پاسخ ها
رسول
|
واقعیت چرا وقتی ماشین بنام ما نیست ونداریم جز قرعه کشی اسم ما در نمیاد چقدر ثبت نام کنیم ودرنیاد توکل کردیم به خدا انشلا ایران خودرو با دقت زیاد قرعه کشی رو انجام بده تا حق کسی ضایع نشه به امید خدا
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
واقعن حقد بدبختیم ۳۰برابر هم باز دست میشکنیم
دلپیچه
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خوب یه وری جان بگو ببینیم کیه؟
مصیب
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
وقتی رفتم کافینت ثبت نام کنم یه نفر ۱۱نفر ثبت نام کرد گفتم اینا کین گفت بنگاه دارم اینام اشنا هستن شناسنامه هاشون گرفتم که ثبت نام کنم برنده شدن یه پولی میدم بهشون ماشین برا خودم بر میدارم
سید حسین موسوی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ما که شانس نداریم ولی چه دیدی. فعلا که از هیچ رقمیش تو این دنیا شانس نیاوردیم
امیدکر
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
الان ۳ سال است من دارم ثبت نام خودرو را انجانم میدم داستان چیه چرا اینجوریه یعنی ما هیچ حقی نداریم
hamid
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
شمایی که داری توی ایران زندگی میکنی اگه واقعا ماشین میخوای کوییک و ساینا هست
قلب یخی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام من تقریبا دهمین باره که ثبت نام میکنم ولی پوستم خیلی کلفته ناامید نمیشم ایشالله که اینبار پارس رو برنده بشم دعام کنید خواهشا
بهرام کشتکار
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
مسخره بازی ترین شکل ممکنو زحمتشو کشیدین
یکی ماشین داره برنده میشه یکی مثل من چندین بار ثبتنام کردم نیفتاده
واقعا جایمن بودین میگفتی خسته نباشین ، دستتون درد نکنه .
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
چرا نتیجه نمیزارید‌ازصبح‌منتظر م‌هر‌دقیق‌یک‌چیز‌می گید‌الان‌استعلام‌می گید‌خوب‌برارید‌دیگه
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
الان میگن برنده های قرعه کشی اعلام شده کجا باید برندگان رو دید؟
حمیدرضا
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من الان بار19هست ثبت نام میکنم راننده هستم هنوزم ماشین ندارم
دهقان
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خدایی اگردست دلال هست وماشینهابه متقاضی واقعی داده نمیشه خداازشون نگذره زیردین مردم بیچاره باشن
Elmira
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
پس کی نتایج معلوم میشه؟؟
مبین حسینی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام دوستان هدف از قرعه کشی سرگرمی برای دولت یکم برآنان بخندندوالا کی بهتر از این ملت سمند 30میلیونی راکه قسطی میدادند الان 300میلیون نقد پول میدیم بعد سه ماه تحویل میپذیرفتم تازه از قرعه کشی برنده شویم
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
به امید خدا این دفعه اسمم در میاد توکل بر خدا
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خدایا کمک کن برنده شما هیچ غیرممکنی واست غیر ممکن نیست التماس دعا
سوفیا
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
چجوری ازکجا
معین
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خداوکیلی بره منی که 9 بار نوشتم و می‌خوام سوار بشم ماشینو نباید در بیاد
پاسخ ها
سعید الماس
|
سلام من خودم ۱۵ بار ثبت نام کردم دوره قبلی تازه اسمم در اومد خانمم بار اول اسمش در اومد ...حالا هر دو با هم برنده شدیم خدایا شکرت ان شاالله برای همتون
سعید رحیمی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
کی جواب میاد
جعفری
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
انشاالله برنده میشم
محمود زارع زاده
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من از تبریز مزاحم شدم بعد از 32 سال سابقه رانندگی با آمبولانس بنز با گواهینامه پایه یک هنوز تا این روز نه مسکن دارم و نه ماشین دارم یک با ماشین پیکان آن هم لیزینگی چهار سال کردم آن هم بعلت بیماری همسرم پیکان 83 را فروختم به بیماری همسرم خرج کردم درسال 83 پیکان به قیمت پنج میلیون تومان فروختم به همسرم خرج کردم تا آن روز ماشین نه بنام هست و نه ماشین دارم خواهشمندم من ماشین دنا پلاس ثبت نام کردم به شماره پیگیری 468909206904 من از ریاست محترم ایران خودرو تقاضا دارم اگر ماشین نوشته شده نباشد یک ماشین برایم مصلحت بدانید برایم محبت بفرماید اگر پژو 405 ویا سمند هم باشد با 24ماهه پرداخت می کنم بی نهایت سپاسگزارم شماره ملی 1379905753 شماره موبایل 09143185465تلفن منزل 04132895636 خلاصه من متولد 1344/4/25می باشم توضیح اینکه در زمان جنگ تحمیلی 19بار با آمبولانس بنابه ماموریت استانداری به جبهه اعزام شدم خواهشمندم برایم خودتان هرماشینی مصلحت می دانید در عرض مانده را 24 ماهه می توانم واریز کنم ارادتمند محمود زارع زاده
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
برادرشوهرمن باراول برنده شد شوهرم هم باراول برنده شد پیرعموم هم همین ژور حالا خودمم باراول هست که ثبت نام کردم ببینم شانس دارم یانه
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
تنایج کی مشخص میشه
ایوب
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ما ک داغون شدیم چرا در نمیاد
خدایا مارو هم ببین?
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
این 32مین بتریست که شرکت کردم..اما برنده نشدم،?
karim
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خاک تو سرتون با این ماشین های در پیت تون
مسعود استوان
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
برنده شدم
ali
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
این دفعه دفعه هشتم هست ثبت نام می کنم اینار اگه درنیاد اسمم فوش زشت می دم به باعث بانیش ?
پاسخ ها
ناشناس
|
چرا اسامی نمیادهرچی میزنم
دادلی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
نظری نداری ولی خوب جایی پیدا کردن برا بنجولها را بفروشند
نادعلی طالبی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
به نظر من ازهر خانواده یک نفر کلا باید برنده بشه نه یک خانواده همه برنده بشن یک خانواده هیچی
قاسم
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام وخداقوت به دستدندرکاران ثبت نام خودرو دارم یکیتون راه رضای خدا بیاد یادماهم بدید که چطوری ثبت نام میکنیدکه بار اول و دوم اسمتون درمیاد من ایناربرای ثبت نام توکافی نت 100000تومان پول دادم گفتم نکنه این درست نام نویسی کنه اسم ماهم قبول حضرات عالی بشه که نشد وباید این بارهم تسلیم خواست و اراده خداوند بشم
لی لی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
دوست من ثبت نام کرددفه اول قرعه کشی اسمش دراومد
سمیه نیری
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
اسامی برندگان کجاثبت شده!؟
مریم
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
سلام دو روز پیش برنده شدم تو طرح جوانی مادران خیلی خوشحالم همیشه فکر میکردم مثل شماهایی که میگفتین و ناراحت بودین برنده نمیشیم پارتی بازیه اینا همش حرف بود واقعا برنده شدم توکل تون به خدا باشه واقعا برنده میشید من حدود ۶ماه پشت سر هم ثبت نام کردم
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
چرا همه چیز به پولداها میشه من که کارگر هستم یه بار برنده نشده ام
پاسخ ها
مهدی موسیقی
|
من یه کارگر ساده هستم الان 35 بار ثبت نام کردم در سایت ایرانخودرو .
و هیچ وقت حتی یه بارم اسمم در نیومده ...
ولی هروقت که میشنوم به اسم پولدارها یا ماشین دار ها در اومده ...
یاسر رستور
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
پژو پارس تیوفایف
فاطمه
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خیلی چرت
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
خدا کن واس من در بیاد خیلی پول لازمم
زهرا رضایی قصراحمدی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
زهرا رضایی قصراحمدی
امین سلاح ورزی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
قبول شدن
امین سلاح ورزی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
لطفاً نظر خود را بنویسید
بردن
پاسخ ها
رادمهر
|
سلام مند برنده شدم پول ندارم کی کوپنشو میخواد سمند سورن
قربان امیدی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
انشاالله اسم منم درمیاد منم صاحب ماشین بشم یعنی میشه
ناشناس
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
چرا من الان چند بار ثبت نام میکنم ولی خبری نیست ما که ماشین نداریم وبدبخت اواره ولی یه عده ای دوتا ماشین دارن سرمایه زیاد اما ماشین درمیان چرا یکم کم هم ما رادرک کنید ببینی کیها وضشون خوبن وکیها وضشون ضیفن
بابک‌حسنی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
به‌امیدخدا
علیرضا الهی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
من تا الان که متوجه شدم میبینم 49بار ثبت نام کردم انشاالله که این سری ببرم شما هم برام دعا کنید انشاالله
پژمان لحافی
|
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
پژو پارس طوفا