سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

برگزاری کارگروه مدیریت بهینه مصرف انرژی آذربایجان شرقی با حضور مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو

۱۴۰۴/۰۵/۲۱ - ۱۰:۵۱:۴۵
کد خبر: ۲۲۴۸۳۱۴
جلسه کارگروه مدیریت بهینه مصرف انرژی آذربایجان شرقی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ظفر محمدی، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه خواستار برخورد قاطع با برداشت های غیرمجاز در مسیر سد شهید کاظمی تا تصفیه خانه زرینه رود شد و همچنین بر لزوم تامین ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های ضروری استان در حوزه آبرسانی تاکید کرد.

 آقابیگی، مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو هم با اشاره به حساسیت و تعهد وزارت نیرو به تامین آب شرب پایدار در شهر تبریز، از تخصیص اعتبار در این خصوص خبر داد.

انتهای پیام

نظر شما