سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

شاهین خیری روی صندلی داغ: دوست داشتم کریم باقری استقلالی می‌شد/ وقتی قهرمانی را از دست دادیم تا صبح نخوابیدم+ ویدیو

۱۴۰۴/۱۰/۱۷ - ۰۸:۰۰:۰۵
کد خبر: ۲۲۹۹۳۰۰
برنا - گروه ورزشی: هافبک اسبق تیم استقلال با حضور در بخش صندلی داغ برنا پاسخ چند سوال را با صراحت داد.

به گزارش برنا، شاهین خیری، پیشکسوت باشگاه استقلال در بخش صندلی داغ شرکت کرد و پاسخگوی سوالات برنا بود.

بخشی از حرف‌های او به شرح زیر است:

*شماره ۳۱ را بخاطر روز تولدم بر تن می‌کنم

*بدترین هافبکی که در ایران بازی کرده سان جان است

*شبی که قهرمانی را با ذوب آهن از دست دادیم تا صبح نخوابیدم

*حضور در فینال آسیا برای من یک افتخار بزرگ بود

*دوست داشتم کریم باقری استقلالی می‌شد

*به قهرمانی‌ام با استقلال افتخار می‌کنم

انتهای پیام/

نظر شما