سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

اعزام شمشیربازان اپه ایران به امارات برای حضور در کاپ جهانی فجیره

۱۴۰۴/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۹:۰۲
کد خبر: ۲۲۹۹۷۶۳
برنا - گروه ورزشی: شمشیربازان اپه ایران به منظور شرکت در رقابت‌های کاپ جهانی فجیره، راهی امارات می‌شوند.

 با اعلام فدراسیون شمشیربازی،شمشیربازان اپه ایران به منظور شرکت در رقابت‌های کاپ جهانی فجیره، مسافر امارات می‌شوند.

کاپ جهانی شمشیربازی در اسلحه اپه از فردا پنجشنبه به میزبانی فجیره امارات آغاز می‌شود.

کاپ جهانی شمشیربازی در اسلحه اپه در دو بخش انفرادی و تیمی از فردا پنجشنبه به میزبانی فجیره امارات آغاز می‌شود و تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

بر این اساس، ملی‌پوشان اپه ایران بامداد امروز (چهارشنبه) عازم فجیره محل برگزاری این مسابقات شدند.

فاطمه خراسانی، ریحانه رضایی و سارا سیدرضایی در بخش بانوان و بهنام بیک، محمد اسماعیلی، علی نمازی و محمد رحیمی در بخش مردان، به نمایندگی از کشورمان در این رویداد جهانی به روی پیست می‌روند.

همچنین بیرکوف و یوسفی کادر فنی تیم ملی شمشیربازی اپه ایران را در این مسابقات تشکیل می‌دهند.

 انتهای پیام/ 

نظر شما