به گزارش برنا از مرکزی ، محمد مرادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی، با تأیید خبر سفر وزیر ورزش و جوانان به استان مرکزی گفت: احمد دنیامالی روز پنجشنبه ۱۸ دیماه در سفری کاری به مهمان شهرستان ساوه خواهد شد.
وی افزود: هدف از این سفر، بررسی میدانی آخرین وضعیت زیرساختهای ورزشی، شناسایی ظرفیتها و رفع موانع پیش روی جامعه ورزش و جوانان شهرستان ساوه است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطرنشان کرد: محور اصلی این سفر، بازدید از پروژههای عمرانی و زیرساختی ورزشی ساوه خواهد بود تا روند تکمیل آنها از نزدیک بررسی و تصمیمات لازم برای حل مشکلات مالی و اجرایی اتخاذ شود.
بر اساس این گزارش، این سفر در چارچوب سیاستهای دولت برای رسیدگی مستقیم به مسائل استانی و شهرستانی برنامهریزی شده و پیشبینی میشود وزیر در حاشیه بازدیدها، جلساتی با مسئولان محلی، ورزشکاران، جوانان و هیئتهای ورزشی ساوه برگزار کند.
انتظار میرود این سفر زمینه تسریع در اجرای پروژههای نیمهتمام و تخصیص اعتبارات لازم برای ارتقای امکانات ورزشی و رفاهی جوانان ساوه را فراهم کند.