سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

وزیر ورزش و جوانان به شهرستان پاکدشت سفر کرد

۱۴۰۴/۱۰/۱۸ - ۱۲:۲۲:۱۷
کد خبر: ۲۳۰۰۲۱۵
برنا - گروه استانها: وزیر ورزش و جوانان از سه پروژه ورزشی در دست ساخت شهرستان پاکدشت دیدن کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان صبح امروز (پنجشنبه ۱۸ دی ماه) سفر کوتاهی به شهرستان پاکدشت در استان تهران داشت تا بازدیدی از پروژه‌های در دست ساخت این منطقه داشته باشد.

استادیوم فوتبال ۵۰۰۰ نفری یکی از فضای ورزشی مهم این شهرستان است که کار ساخت آن از سال ۱۳۸۸ آغاز شده و تا کنون ۳۵۰ هزار میلیارد برای آن هزینه شده است. در حال حاضر این ورزشگاه ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل پروژه و بهره‌برداری کامل به هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد. با پیگیری‌های دنیامالی مقرر شد نصب صندلی‌ها و ورودی تماشاگران هر چه سریع‌تر انجام شود تا شرایط میزبانی مهیا شود. وی همچنین تاکید کرد در مراحل بعدی تعویض چمن زمین هم در دستور کار قرار بگیرد.

سالن چند منظوره گلزار پایین که ساخت آن از ۱۳۹۱ سال شروع شده، دیگر مکانی بود که وزیر ورزش و جوانان از آن دیدن کرد. این پروژه ۱۳۰۰ متر زیر بنا دارد و محل تامین اعتبار آن استانی است.

زورخانه محمود آباد نیز که عملیات احداث آن از سال ۱۴۰۴ آغاز شده مورد بازدید قرار گرفت. این پروژه هزار متر مربع زیر بنا دارد و تامین اعتبار از محل مسئولیت‌های اجتماعی و وزارت نفت است. با دستور وزیر ورزش و جوانان قرار شد هماهنگی‌های لازم میان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی و مسئولان ورزش پاکدشت انجام شود تا این زورخانه به بهره برداری برسد. وی قول دو میلیارد تومان اعتبار و اختصاص تجهیزات را به زورخانه محمود آباد داد.

سید غنی نظری، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان و قاسم ایمانی‌نژاد، رئیس مرکز حراست وزارتخانه، در این بازدیدها حضور داشتند.

انتهای پیام

نظر شما