به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، در پی ورود سامانه سردبارشی به استان مازندران و ثبت بارش برف سنگین در نواحی کوهستانی، محمدی، مدیرکل مدیریت بحران استان، اعلام کرد که شرایط جوی خطرناک است و احتمال برفپوشی شدید در بالادستها ادامه خواهد یافت. لذا هم استانی های عزیز و مسافران گرامی از هرگونه تردد در مسیرهای کوهستانی اکیدا خود داری کنند
انتهای پیام