بهگزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه؛ علیرضا حیدری، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر برودت هوا، سرمای شدید و ضرورت مدیریت مصرف انرژی اظهار کرد: با تصمیم ستاد مدیریت بحران استان و موافقت استاندار کرمانشاه، فعالیت تمام مدارس استان در دو نوبت صبح و عصر بهجز شهرستانهای سرپلذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب، در روز شنبه چهارم بهمن ۱۴۰۴ بهصورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد خواهد بود.
وی افزود: مدارس بخش گواور و دهستان چله در شهرستان گیلانغرب نیز مشمول این مصوبه بوده و فعالیت آنها بهصورت غیرحضوری است.
حیدری در خصوص وضعیت فعالیت ادارات گفت: ادارات، نهادهای دولتی و تمامی بانکهای استان بهجز شهرستانهای سرپلذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب، فردا با ۲ ساعت تأخیر و از ساعت ۱۰ صبح آغاز به کار میکنند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: مراکز درمانی، بهداشتی، امدادی و خدماتی استان از این تأخیر دو ساعته مستثنا هستند، اما این تأخیر شامل بخش گواور و دهستان چله نیز میشود.
انتهای پیام/