سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

تأکید فرماندار اردستان بر جذب کامل سهمیه کالاهای دولتی و راه‌اندازی «روستابازار» تا دهه فجر

۱۴۰۴/۱۱/۰۴ - ۱۳:۱۷:۰۴
کد خبر: ۲۳۰۳۹۸۵
برنا-استانها: فرماندار اردستان در جلسه تنظیم بازار این شهرستان، بر نظارت دقیق بر توزیع کالاهای اساسی، راه‌اندازی به موقع روستابازار و برخورد قاطع با تخلفات در حوزه آرد و نان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردستان، محسن حیدری فرماندار این شهرستان در جلسه‌ای با موضوع تنظیم بازار که در سالن فرمانداری تشکیل شد، سیاست‌ها و دستورات کلیدی برای مدیریت بازار در آستانه سال نو را ابلاغ کرد.

فرماندار اردستان در ابتدای این جلسه با اشاره به تخصیص کالاهای اساسی دولتی، گفت: سهمیه‌های کالاهای دولتی باید به طور کامل و بهینه در سطح شهرستان جذب شود و تعاونی‌های روستایی موظفند نظارت دقیق و مستمری بر این فرآیند داشته باشند.

وی در ادامه به پروژه «روستابازار» اشاره کرد و بر لزوم شفاف‌سازی زمان راه‌اندازی آن تأکید نمود: وضعیت راه‌اندازی روستابازار باید تا پایان دهه فجر به طور قطعی مشخص شود تا مردم شهرستان بتوانند در آستانه عید نوروز از مزایای آن بهره‌مند شوند.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت نانوایی‌های شهرستان پرداخت و رویه موجود را مورد نقد قرار داد و گفت:متأسفانه در بحث نانوایی‌های شهرستان،رویه رابطه‌محور جای ضابطه‌محور را گرفته است. کاهش ۲۵۰۰ کیسه آرد از سهمیه شهرستان قطعاً اتفاقی در پشت صحنه داشته که باید به طور جدی و فوری بررسی شود.

فرماندار اردستان همچنین برای پیشگیری از احتکار و کنترل قیمت‌ها دستور داد و تصریح کرد: از انبار فروشگاه بزرگ شهرستان باید بازرسی فوری به عمل آید، به ویژه در مورد اجناسی که با افزایش قیمت مواجه شده‌اند.

حیدری در پایان، درباره تنظیم قیمت محصولات لبنی گفت: در بحث قیمت شیر و ماست باید با حضور کارشناسان و دامداران جلسه فوری برگزار و بر اساس قانون و منافع مردم، قیمت‌ها به صورت عادلانه تعیین و اجرا شود.

انتهای پیام 

نظر شما