سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

تاکید بر ارتقای امنیت سایبری مناطق آزاد در ششمین جلسه کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت بحران دبیرخانه شورای‌عالی

۱۴۰۴/۱۱/۰۷ - ۱۶:۵۵:۵۱
کد خبر: ۲۳۰۵۳۶۳
برنا_گروه اقتصادی؛ ششمین جلسه کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت بحران دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، با هدف بررسی آخرین وضعیت اقدامات انجام‌شده و ایجاد هماهنگی لازم برای اجرای برنامه‌های پیشگیرانه، با حضور اعضای این کمیته برگزار شد.

در این جلسه، بر ضرورت صیانت از زیرساخت‌های فناوری اطلاعات، کاهش آسیب‌پذیری سازمان در برابر تهدیدات نوظهور و پیشگیری از حملات سایبری، به‌ویژه تهدیداتی که تاثیر مستقیم بر تجارت و تبادلات اقتصادی مناطق آزاد دارند، تاکید شد.

امیر یعقوبی، دبیر کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت بحران دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این جلسه، گزارشی از اقدامات انجام‌شده و برنامه‌های در دست اجرا در این حوزه ارائه کرد.

در پایان این جلسه هریک از اعضای کمیته با ارائه گزارش‌هایی از اقدامات انجام‌شده در حوزه‌های مرتبط، به تبادل نظر پیرامون راهکارهای ارتقای آمادگی، تقویت ایمنی زیرساخت‌ها و افزایش تاب‌آوری سازمان در برابر مخاطرات و تهدیدات احتمالی پرداختند و بر لزوم تداوم اقدامات پیشگیرانه تاکید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما