به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان به ریاست حسین محمودی، سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم برگزار شد.
در این جلسه، دستگاههای اجرایی استان گزارشی از خدمات و فعالیتهای خود در حوزه جوانان ارائه کردند.
دکتر محمودی در این نشست ضمن قدردانی از تلاشها و خدمات دستگاههای اجرایی، بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمات ارائهشده به جوانان تأکید کرد و خواستار همافزایی بیشتر دستگاهها در این حوزه شد.
در ادامه، دکتر حسن سلطانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از اجرای ۳۰ برنامه متنوع به مناسبت هفته جوان خبر داد و گفت: نخستین برنامه از ۷ بهمنماه آغاز شده و تا سالروز ولادت حضرت ولیعصر(عج) ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اهمیت فراهمسازی بستر مناسب برای شنیدهشدن صدای جوانان، بهویژه ورزشکاران و جوانان نخبه و فعال، افزود: به عنوان متولی امور جوانان، در تلاش هستیم زمینه لازم برای مشارکت مؤثر جوانان و طرح دیدگاههای آنان را فراهم کنیم.
انتهای پیام