به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، رقابت های قهرمانی و انتخابی ووشو بانوان استان خوزستان در رده سنی بزرگسالان برای اعزام به رقابت های انتخابی تیم ملی، جمعه دهم بهمن ماه به مناسبت دهه مبارک فجر و هفته جوان به میزبانی شهرستان بندرماهشهر برگزار شد.
بر این اساس در پایان این رقابت ها، تیم ایذه قهرمان شد و تیم های دزفول و باشگاه فرهنگی ورزشی شهپری در جایگاه دوم و سوم ایستادند.
همچنین بر اساس نظر کمیته فنی رقابت ها، "لیلا بندانی" به عنوان مربی برتر فنی و "رجا مطور" به عنوان مربی برتر اخلاق و و با نظر کمیته داوران بانوان استان، "سمیه گودرزی" به عنوان داور برتر این دوره از رقابتها معرفی شدند و در مراسم اختتامیه، تندیس ویژه دریافت کردند.
انتهای پیام/