سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

پایان رقابت های انتخابی ووشو بانوان خوزستان با معرفی برترین ها

۱۴۰۴/۱۱/۱۲ - ۱۲:۳۱:۳۵
کد خبر: ۲۳۰۶۷۷۳
برنا گروه استان‌ها: رقابت های قهرمانی و انتخابی ووشو بزرگسالان بانوان استان خوزستان به مناسبت دهه مبارک فجر و هفته جوان با قهرمانی ایذه ایی ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، رقابت های قهرمانی و انتخابی ووشو بانوان استان خوزستان در رده سنی بزرگسالان برای اعزام به رقابت های انتخابی تیم ملی، جمعه دهم بهمن ماه به مناسبت دهه مبارک فجر و هفته جوان به میزبانی شهرستان بندرماهشهر برگزار شد.

بر این اساس در پایان این رقابت ها، تیم ایذه قهرمان شد و تیم های دزفول و باشگاه فرهنگی ورزشی شهپری در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

همچنین بر اساس نظر کمیته فنی رقابت ها، "لیلا بندانی" به عنوان مربی برتر فنی و "رجا مطور" به عنوان مربی برتر اخلاق و و با نظر کمیته داوران بانوان استان، "سمیه گودرزی" به عنوان داور برتر این دوره از رقابت‌ها معرفی شدند و در مراسم اختتامیه، تندیس ویژه دریافت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما