سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

مسابقات شطرنج گرامیداشت روز جوان با حضور سه شهرستان در اردکان برگزار شد

۱۴۰۴/۱۱/۱۶ - ۱۲:۲۸:۰۹
کد خبر: ۲۳۰۸۲۹۷
برنا- گروه استانها: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان از برگزاری یک دوره مسابقات شطرنج به مناسبت گرامیداشت روز جوان خبر داد و گفت: این رقابت‌ها با حضور شطرنج‌بازان شهرستان‌های اردکان، زارچ و مجومرد، روز جمعه ۱۰ بهمن‌ماه در محل هیأت شطرنج اردکان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، محمدرضا زارع با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با برنامه‌های هفته جوان و با هدف توسعه ورزش‌های فکری و ایجاد فضای رقابتی سالم میان جوانان، یک دوره مسابقات شطرنج با مشارکت ورزشکاران سه شهرستان اردکان، زارچ و مجومرد برگزار شد که با استقبال خوب علاقه‌مندان همراه بود.

وی افزود: شطرنج به عنوان یکی از رشته‌های مؤثر در تقویت تمرکز، افزایش قدرت تصمیم‌گیری و پرورش مهارت‌های ذهنی، جایگاه ویژه‌ای در بین جوانان دارد و برگزاری چنین رقابت‌هایی می‌تواند به رشد استعدادهای این رشته و ارتقای سطح فنی بازیکنان کمک کند.

زارع ادامه داد: این مسابقات در محل هیأت شطرنج اردکان و در فضایی صمیمی اما رقابتی برگزار شد و شرکت‌کنندگان در رده‌های مختلف به مصاف یکدیگر رفتند تا ضمن کسب تجربه، توانمندی‌های خود را محک بزنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان تصریح کرد: حمایت از ورزش‌های فکری در کنار ورزش‌های همگانی و قهرمانی از برنامه‌های جدی این اداره است و تلاش داریم با برگزاری مستمر مسابقات، زمینه حضور بیشتر جوانان در فعالیت‌های ورزشی فراهم شود.

وی در پایان از همکاری هیأت شطرنج و مشارکت ورزشکاران و خانواده‌ها قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد این‌گونه برنامه‌ها در طول سال نیز ادامه یابد.

نظر شما