سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

تقویت زیرساخت‌های ایمنی نسیم شهر با افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی شهید عباسیان

۱۴۰۴/۱۱/۱۹ - ۱۲:۴۹:۲۹
کد خبر: ۲۳۰۹۲۵۳
برنا_ گروه استانها: ایستگاه آتش‌نشانی شهید عباسیان نسیم شهر،ظهر امروز طی مراسمی رسمی در محله احمدآباد و با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ مراسم افتتاحیه ایستگاه آتش‌نشانی شهید عباسیان،ظهر امروز با حضور پرشور مسئولین استانی و شهرستانی، از جمله معاون سیاسی استاندار تهران، در محله احمدآباد نسیم شهر برگزار شد. 

این ایستگاه که با هدف تقویت زیرساخت‌های ایمنی و افزایش سرعت عمل در امدادرسانی به حوادث احتمالی در این منطقه پرجمعیت احداث شده است، فصل جدیدی را در حوزه ایمنی شهری نسیم شهر رقم می‌زند.

معاون سیاسی استاندار تهران در حاشیه این مراسم، ضمن تبریک افتتاح این مجموعه به شهروندان نسیم شهر، بر اهمیت توسعه زیرساخت‌های خدماتی و امدادی در مناطق رو به رشد تأکید کرد. 

کاغذلو اظهار داشت: تأمین ایمنی شهروندان از اولویت‌های اصلی دولت است و ما تمام تلاش خود را برای حمایت از پروژه‌هایی نظیر این ایستگاه به کار خواهیم گرفت. 

اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه نشان‌دهنده عزم جدی برای ارتقاء سطح رفاه و امنیت مردم است.

باباحسینی شهردار نسیم شهر نیز به تشریح جزئیات این پروژه پرداخت و گفت: ایستگاه آتش‌نشانی شهید عباسیان در زمینی به مساحت کلی ۷۰۰ متر مربع، شامل سوله عملیاتی ۵۰۰ متر مربعی و ساختمان اداری ۱۳۰ متر مربعی، با رعایت تمامی استانداردها احداث شده است.

 این ایستگاه مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات اطفاء حریق و امداد و نجات بوده و با کادر مجرب و آموزش‌دیده، از امروز آماده ارائه خدمات ۲۴ ساعته به مردم شریف احمدآباد و مناطق اطراف خواهد بود.

وی افزود: با توجه به رشد جمعیت و گسترش بافت شهری در نسیم شهر، افتتاح این ایستگاه می‌تواند زمان رسیدن نیروهای امدادی به محل حوادث را به شکل چشمگیری کاهش دهد و در نتیجه، از خسارات جانی و مالی احتمالی جلوگیری کند.

 

انتهای پیام/

نظر شما