به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان امام جمعه شهرستان پیشوا ضمن دعوت برای حضور گسترده مردم در یوم الله 22 بهمن گفت : ما باید کارها را مردمی انجام دهیم و به سمت کار گروهی و حمایت مردم در انجام برنامه ها پیش برویم .
حسینی میرامینی تصریح کرد: برنامه قله طلا که بسیار خوب و مورد استقبال است ، کاری مردمی و ارزشمند و اثر گذار است که مردم با علاقه در آن شرکت می کنند .
امام جمعه در خصوص بحث جوانی جمعیت و جوانان گفت : در شرایط سخت امروز باید کنار هم و کمک یکدیگر باشیم . در این اوضاع اخر زمانی و شرایط سخت جوانی که میخواهد ازدواج کند دچار مشکلات زیادی است در اول زندگی همین وام ازدواج گره گشایی میکند و انتظار است بانک ها مساعدت لازم را داشته باشند و جوان پای کار ازدواج را حمایت کنیم.
معاون فرماندار پیشوا نیز ضمن تبریک و گرامیداشت ایام دهه فجر و دعوت از مدیران و کارکنان برای حضور پرشور و حداکثری در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اذعان داشت: باتوجه به اینکه بعد از جنگ 8 ساله تحمیلی عراق امروز در پیچیده ترین شرایط قرار داریم ؛ توقع داریم همه مدیران وظایف ذاتی خود را به درستی انجام دهند.
ابراهیم جمشیدی گفت : امریکا و اسرائیل که در سراسر جهان جنایت می کنند و تمدن و تاریخ ناچیزی دارند، همواره با برنامه ریزی و فرصت طلبی علیه ایران عزیزمان دسیسه چینی میکنند اما به فضل الهی این بار هم ضربه مهلکی خواهند خورد و بازهم ایران پیروز خواهد شد .
وی تصریح کرد: برنامه های ورزشی در پیشوا خوب و در شور ونشاط اجتماعی موثر بوده است و با توجه به در پیش بودن روز قله طلا که رویداد خوب و مهمی است ، انتظار داریم همه عزیزان در برگزاری این برنامه مردمی و میزبانی شایسته از شرکت کنندگان تلاش کنند.
جمشیدی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان خاطر نشان کرد: نیت ما از برگزاری این جلسات ، رسیدن به یک سری نقاط مشترک برای اعتلای جوانان و رفع مشکلات شان است.
وی تصریح کرد: موضوع جوانان و تکالیف قانونی که هر اداره ای دارد بسیار مهم است و باید همگی اشراف کامل را به وظایف تعریف شده خود داشته باشیم.
معاون فرماندار گفت : باید در قبال مشکلات و نیازهای جوانان با دید باز تلاش و همت داشته باشیم و با نگاه پدرانه و برادرانه انچه که در توان داریم برای مردم بویژه جوانان انجام دهیم و شرایطی ایجاد کنیم این قشر در حوزه های مختلف دچار سردرگمی و مشکلات نشوند.
در ادامه طاهری نیز ضمن تشریح دستور جلسه اذعان داشت : در پیشوا وجلیل آباد بحمدالله مسئولان همکاری و حمایت لازم را از ورزش داشته و اگر موفقیتی حاصل میشود مرهون همبستگی و وفاق مردم و مسئولان است و امیدواریم با این ظرفیت بتوانیم در روز ملی قله طلا (24 بهمن) تجلی حضور مردم و مسئولان را در کنار هم شاهد باشیم.
انتهای پیام/