سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

تأکید مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان بر کیفیت‌بخشی آموزش در شورای آموزش و پرورش سیریک

۱۴۰۴/۱۱/۲۱ - ۱۳:۳۸:۲۰
کد خبر: ۲۳۱۰۲۹۵
برنا-گروه استانها:مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، کیفیت‌بخشی به آموزش، هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و بهره‌گیری از ظرفیت خیرین را از محورهای اصلی ارتقای نظام تعلیم و تربیت عنوان کرد.

ه گزارش خبرنگار  برنا هرمزگان، در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سیریک با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن سالاری امام جمعه شهرستان، شهیدیان فرماندار سیریک، شیخ افراز امام جمعه اهل سنت شهرستان، محمد ترکمانی نیائی مدیر آموزش و پرورش و جمعی از اعضای شورا برگزار شد.

در این نشست، منوچهر ضیایی مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با تأکید بر اهمیت هم‌افزایی و تعامل میان دستگاه‌های اجرایی، خواستار فعال‌سازی کارگروه آموزش منطقه با مدیریت فرماندار شهرستان شد و اظهار کرد: هماهنگی و انسجام در تصمیم‌سازی‌های آموزشی، نقش مؤثری در شناسایی چالش‌ها و ارتقای شاخص‌های تعلیم و تربیت دارد. 

 

وی با اشاره به ضرورت توجه به برنامه‌های آموزشی تکمیلی افزود: اجرای طرح «پنجشنبه‌های آموزشی» برای دانش‌آموزان لازم‌التوجه می‌تواند گامی مؤثر در جبران افت تحصیلی و تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان باشد و لازم است این برنامه با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند دنبال شود. 

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان همچنین جذب و هدایت مشارکت خیرین را از راهبردهای مهم توسعه زیرساخت‌های آموزشی دانست و تصریح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت ارزشمند خیرین مدرسه‌ساز و نیک‌اندیشان، نقش بسزایی در تحقق عدالت آموزشی و ارتقای امکانات مدارس خواهد داشت.

ضیایی در بخش پایانی سخنان خود، کیفیت‌بخشی آموزشی را محور اصلی برنامه‌های آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: تمامی اقدامات، سیاست‌ها و برنامه‌ها باید در راستای ارتقای سطح یادگیری دانش‌آموزان، توانمندسازی معلمان و بهبود نتایج آموزشی طراحی و اجرا شود.

نظر شما