به گزارش خبر گزاری برنا، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی یومالله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن یکی از ویژهترین آئینها در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود و فرصتی برای نشان دادن قدرت و انسجام ملت ایران است.
وی افزود: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی پاسخ محکمی به دشمنان انقلاب اسلامی است. ملت ایران در ۲۲ دیماه با حضور پرشور خود سیلی محکم و قهرمانانهای به دشمن زدند و اکنون در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز با حضور حماسی خود میخ آخر را به تابوت فتنهگران و دشمنان صهیونیستی و آمریکایی خواهند کوبید.
فرمانده کل انتظامی کشور در پایان از مردم مؤمن و انقلابی ایران دعوت کرد تا با همدلی و اتحاد در این راهپیمایی بزرگ شرکت کنند و بار دیگر اقتدار و وحدت خود را به نمایش بگذارند.
انتهای پیام/