به گزارش خبرگزاری برنا از استان مرکزی، مهدی زندیهوکیلی استاندار مرکزی به همراه نصیری فرماندار شازند، یاوری بخشدار مهاجران، نیک زاد امام جمعه مهاجران و جمعی دیگر از مسئولان استانی و محلی، با حضور در گلزار مطهر شهدای شهر مهاجران، به مقام شامخ شهیدان والامقام ادای احترام کردند.
در این مراسم معنوی که همزمان با ایامالله دهه مبارک فجر و در آستانه چهلهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، حاضران با نثار شاخههای گل و قرائت فاتحه، بار دیگر با آرمانهای بلند امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.
استاندار مرکزی در حاشیه این آیین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران، بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و استمرار راه پرافتخار شهیدان تأکید کرد.