بهگزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه؛ سرهنگ محمدرضا یاری امروز شنبه (۲۵ بهمنماه) در گفتوگو با خبرنگار برنا، اظهار کرد: پس از وقوع چند فقره سرقت کابل و سیم برق در شهر، موضوع بهطور ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی، دو سارق حرفهای شناسایی و در عملیات جداگانه دستگیر شدند.
وی افزود: متهمان در بازجوییهای انجامشده به ارتکاب ۲۴ فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
انتهای پیام/