سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

باند سرقت کابل برق در کرمانشاه منهدم شد/ اعتراف متهمان به ۲۴ فقره سرقت

۱۴۰۴/۱۱/۲۵ - ۱۳:۵۰:۱۶
کد خبر: ۲۳۱۱۵۰۷
برنا- گروه استان‌ها: فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری دو سارق کابل برق در مرکز استان و اعتراف آنها به ۲۴ فقره سرقت خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه؛ سرهنگ محمدرضا یاری امروز شنبه (۲۵ بهمن‌ماه) در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار کرد: پس از وقوع چند فقره سرقت کابل و سیم برق در شهر، موضوع به‌طور ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی، دو سارق حرفه‌ای شناسایی و در عملیات جداگانه دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان در بازجویی‌های انجام‌شده به ارتکاب ۲۴ فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما