سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

شهردار تهران:گزارش امکان سنجی استفاده از مترو به عنوان پناهگاه به زودی منتشر می شود

۱۴۰۴/۱۱/۲۶ - ۰۷:۰۰:۰۱
کد خبر: ۲۳۱۱۶۶۸
شهردار تهران در خصوص آخرین وضعیت امکان استفاده از ایستگاه های مترو به عنوان پناهگاه گفت: به زودی نتایج گزارش کارشناسی اعلام می شود.

به گزارش برنا؛ علیرضا زاکانی؛ در خصوص پیگیری وعده خود برای بررسی  امکان تبدیل ایستگاه های مترو به پناهگاه به خبرنگار ما گفت: در این زمینه چند تیم کارشناسی با جدیت در حال بررسی امکان تبدیل ایستگاه های مترو به پناهگاه هستند و اینکه کدام ایستگاه ها این قابلیت را دارند و چه ملزوماتی مورد نیاز است؟

وی افزود: فعلا در این مورد صحبتی ندارم اما؛ به زودی نتایج گزارش تیم کارشناسی ما در این خصوص؛ به رسانه ها و افکار عمومی اعلام می شود.

انتهای پیام/

نظر شما