به گزارش برنا، درهفته بیستودوم لیگ دسته یک نساجی صدرنشین در اولین مربیگری رسمی رضا عنایتی در این تیم دو امتیاز حساس را از دست داد تا خطر نفت آبادان و مس شهربابک را بیخ گوش خود احساس کند. د.
در مهمترین دیدارهای هفته بیستودوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور امروز برگزار شد که نتایج زیر به دست آمد:
شهرداری نوشهر صفر - هوادار صفر
نود ارومیه صفر - مس شهر بابک یک
مس کرمان صفر- مس سونگون صفر
پارس جنوبی جم یک - نفت و گاز گچساران یک
فرد البرز یک - آریو اسلامشهر صفر
پالایش نفت بندرعباس صفر - شناورسازی قشم صفر
صنعت نفت آبادان ۲ - بعثت کرمانشاه یک
نیروی زمینی تهران صفر - نساجی مازندران صفر
با نتایج دیدارهای امروز، تیم نساجی مازندران با وجود توقف مقابل نیروزی زمینی همچنان با ۴۳ امتیاز صدرنشین است، اما تیمهای صنعت نفت آبادان و مس شهر بابک با برتری مقابل حریفان خود فاصله در صدر جدول را به ۲ امتیاز کاهش دادند و با ۴۱ امتیاز به ترتیب در جایگاههای دوم و سوم قرار گرفتند.
پرونده هفته بیستودوم با دیدار فردای سایپا - داماش گیلان بسته خواهد شد.
انتهای پیام/