به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید محمدرضا موالی زاده شامگاه یکشنبه بیست و ششم بهمنماه، ضمن عیادت از"کریم بوعذار" که بر اثر اقدام به خودسوزی دچار ۶۵ درصد سوختگی شده، در گفت و گو با کادر درمانی بیمارستان، آخرین اقدام های انجام شده برای مداوای او را بررسی کرد.
پزشکان معالج نیز گزارشی از روند درمان، وضعیت فعلی این مصدوم و مراحل بعدی مراقبتهای تخصصی را به استاندار ارایه دادند.
موالیزاده همچنین ضمن ابراز همدردی با خانواده این فرد، بر لزوم پیگیری مستمر وضعیت درمانی او و ارایه خدمات مطلوب به بیماران بستری در این مرکز درمانی تاکید کرد.
انتهای پیام/