فرمانده انتظامی زاهدان اعلام کرد: در پی دریافت گزارشهایی مبنی بر فعالیت سه واحد دندانپزشکی بدون مجوز بهداشتی در این شهرستان، موضوع بهصورت ویژه در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.
سرهنگ حمید نوری شامگاه شنبه با اشاره به اجرای چند عملیات جداگانه توسط مأموران کلانتری ۱۳ افزود: پس از شناسایی محلهای مورد نظر و انجام بازرسیهای لازم، تعدادی تجهیزات و وسایل پزشکی قاچاق کشف شد.
وی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی، هر سه واحد متخلف پلمب شدند. همچنین در این رابطه سه پزشک و سه دستیار که همگی از اتباع بیگانه بودند، دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
انتهای پیام/