سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

فرماندار صحنه: مدارس کانکسی شهرستان تا هفته دولت ۱۴۰۵ جمع‌آوری می‌شوند

۱۴۰۴/۱۲/۰۳ - ۰۸:۳۷:۳۴
کد خبر: ۲۳۱۴۳۸۷
برنا- گروه استان‌ها: فرماندار صحنه از اختصاص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای جایگزینی مدارس کانکسی با فضا‌های استاندارد در چهار روستای این شهرستان خبر داد و بر لزوم توسعه زیرساخت‌های آموزشی در راستای تحقق عدالت آموزشی تاکید کرد.

به‌گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه؛ عباداله کنجوریان در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان صحنه اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های دولت در برنامه هفتم توسعه، جمع‌آوری مدارس کانکسی و نوسازی فضاهای فرسوده در اولویت قرار دارد.

وی افزود: در این راستا، احداث مدرسه در چهار روستای شهرستان که دارای بیش از ۱۰ دانش‌آموز هستند با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان به پیمانکار و خیرین واگذار شده است که طبق برنامه‌ریزی، در هفته دولت سال ۱۴۰۵ به بهره‌برداری می‌رسند.

کنجوریان با تاکید بر اینکه توسعه فضاهای استاندارد زیرساخت اصلی عدالت آموزشی است، تصریح کرد: جایگزینی کانکس‌ها با کلاس‌های ایمن، گامی موثر در ارتقای کیفیت آموزش و ایجاد فرصت‌های برابر برای دانش‌آموزان مناطق شهری و روستایی است.

فرماندار صحنه با اشاره به در پیش بودن نوروز، از شهرداری خواست نسبت به بهسازی مدارس معابر اصلی اقدام کند و از دهیاران و نیروی انتظامی نیز خواستار حراست ویژه از فضاهای آموزشی در ایام تعطیلات شد.

وی همچنین از آموزش و پرورش شهرستان خواست نسبت به تهیه اطلس رنگی مدارس برای برنامه‌ریزی دقیق در حوزه زیباسازی اقدام کند.

کنجوریان در پایان با اشاره به کسب رتبه برتر استان کرمانشاه در ارزیابی عملکرد شوراهای آموزش و پرورش کشور، این موفقیت را نتیجه مدیریت منسجم و تعامل موثر میان دستگاه‌های اجرایی دانست.

انتهای پیام/

نظر شما