سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

آغاز اردوی انتخابی و آماده‌سازی دو و میدانی‌کاران با حضور ٣ گلستانی

۱۴۰۴/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۱:۴۵
کد خبر: ۲۳۱۵۶۹۸
برنا – گروه استانها : اردوی انتخابی و آماده‌سازی دو و میدانی کاران بزرگسالان با حضور سه گلستانی از شنبه دوم اسفند در کمپ تیم‌های ملی تهران آغاز شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان گلستان ؛ محمدرضا طیبی، علی امیریان، حسن تفتیان، صادق صمیمی، امیررضا معین پور، بنیامین یوسفی، حسین نوری، آرش سیاری، پارسا شادنیا، یاسین گل محمدی، مرتضی ناظمی و محمد سیستانی و معین نازقلیچی از گلستان ورزشکاران آقایان دعوت شده به این اردو هستند.

ریحانه مبینی، صبا خراسانی، زهرا زارعی، تکتم دستاربندان، صدف آقاجانی، ملیکا نوروزی و کژان رستمی نیز بانوان دعوت شده به این اردو هستند.

احمد رمضان زاده، امیر الوند از گلستان، میلاد سیار، حسن بادپی، مهدی زمانی، بهنام طباطبایی، جعفر رشتی و امین رهبر نیز مربیانی هستند که در این مرحله از اردو در کنار ورزشکاران دعوت شده، حضور خواهند داشت.

انتهای پیام /

نظر شما