سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

دانشجویان مشهدی تجاوز آمریکا و اسراییل را به کشورمان محکوم کردند

۱۴۰۴/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۸:۴۲
کد خبر: ۲۳۱۶۴۵۴
برنا- گروه استان‌ها: جمعی از دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد روز شنبه با تجمع مقابل این دانشگاه تجاوز آمریکا و اسراییل را به کشورمان محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، دانشجویان که بیش از ۷۰۰ نفر بودند در تجمع خود شعار الله اکبر، یا مرگ یا خامنه‌ای، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند.

دانشجویان مشهدی تجاوز آمریکا و اسراییل را به کشورمان محکوم کردند

دانشجویان پلاکاردهایی با مضمون «ای دشمنان بدانید این حرف آخر ماست/ خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست و مذاکره با آمریکا مذاکره با گرگ‌هاست» در دست داشتند.

 

نظر شما