سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

وزیر‌ راه:

تخلیه و بارگیری دربنادرکشور طبق روال درحال انجام است/ افزایش ظرفیت قطارها و اعزام قطارهای فوق‌العاده

۱۴۰۴/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۰:۲۹
کد خبر: ۲۳۱۶۸۳۶
برنا-گروه اقتصادی؛ وزیر راه و شهرسازی تمهیدات اتخادشده و اقدامات انجام شده در روزهای اخیر را تشریح کرد.

فرزانه صادق با اشاره به شهادت رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی درحمله دشمن صهیونی - آمریکایی، گفت:‌سوگی بزرگ و غمی جانکاه را برما تحمیل کردند که لازم می‌دانم بار دیگر آن را به مردم شریف ایران تسلیت بگویم. 

وی ادامه داد:‌ مردم ایران بدانند که در این شرایط فرزندان شان در بخش‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی همچنان درحال خدمات رسانی به ملت عزیز و نجیب هستند. 

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد:‌ همچنان در بنادر کل کشور تخلیه و بارگیری طبق روال درحال انجام است. همچنین کالاهای اساسی به اقصی نقاط کشور بارگیری می‌شود. 

صادق به حوزه حمل و نقل ریلی اشاره کرد و گفت:‌ما در حمل و نقل ریلی نیز به جهت سهولت در رفت و آمد مردم عزیز، تعداد واگن‌ها را بیشتر کردیم و در روز گذشته بیش از ۵۶۰۰ نفر اضافه بر بلیط‌هایی که فروخته شده بود، به ظرفیت اضافه شد. همچنین قطارهای فوق‌العاده‌ای را در مسیرهای تهران - مشهد، قم - مشهد، تهران - اهواز، تهران - گرگان، تهران - یزد، تهران - کرمان و ... اضافه شد.

وی با بیان اینکه همچنان درحال اضافه کردن واگن‌ها هستیم، گفت: در این فرآیند شاید تاخیری پیش بیاید، چراکه درحال اضافه کردن واگن‌های بیشتر هستیم، اما تسهیل در رفت و آمد را پیگیر هستیم. 

صادق با اشاره به حوزه حمل و نقل جاده‌ای نیز گفت:‌در این حوزه نیز با توجه به اینکه تعدادی از هموطنان از تهران خارج شدند، تلاشمان بر این بود که تعداد اتویوس‌ها طوری تنظیم بشود که مشکلات کمتر باشد. انجمن‌ها و اتحادیه‌های اتوبوس‌داران و کامیون‌داران و نفت‌کش‌ها و ... همگی پشت ملت ایران با غیرت و شهامت درحال خدمات رسانی هستند. 

انتهای پیام/

نظر شما