سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

امکان خروج دانشجویان خارجی از مرز‌های زمینی بدون نیاز به مجوز

۱۴۰۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۰:۰۲
کد خبر: ۲۳۱۷۰۲۲
برنا - گروه اجتماعی؛ رئیس سازمان امور دانشجویان و رئیس شورای عالی برنامه‌ریزی و مدیریت دانشجویان بین‌المللی وزارت علوم از فراهم شدن امکان خروج دانشجویان خارجی از تمام مرز‌های زمینی کشور بدون نیاز به مجوز خروج خبر داد.

سعید حبیبا، معاون وزیر علوم، رئیس سازمان امور دانشجویان و رئیس شورای عالی برنامه‌ریزی و مدیریت دانشجویان غیرایرانی، در اطلاعیه‌ای به دانشگاه‌های کشور، تسهیل در روند خروج دانشجویان خارجی را اعلام کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

بسمه تعالی

با سلام و احترام

به اطلاع تمامی دانشگاه‌های دارای دانشجوی خارجی (اعم از دولتی و غیردولتی و دانشگاه آزاد) می‌رساند با توجه به هماهنگی انجام گرفته با پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا، خروج دانشجویان خارجی از تمامی مرز‌های زمینی کشور بدون نیاز به مجوز خروج قابل انجام است و دانشجویان خارجی می‌توانند با در دست داشتن گذرنامه و مراجعه به ایستگاه‌های مرزی زمینی از کشور خارج شوند.

لازم به ذکر است تمامی دانشگاه‌ها ملزم به همکاری لازم و همه‌جانبه با دانشجویان خارجی برای خروج از کشور و نیز اعلام زمان جایگزین برای برگزاری امتحانات پایان ترم یا برگزاری دفاعیه‌های پایان‌نامه و ... بوده و تصمیمات مربوطه را به طور متناوب و در زمان مناسب به طور کامل به دانشجویان خارجی اطلاع‌رسانی نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما