بهگزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه؛ این اقدام وحشیانه علاوه بر تخریب بخشهایی از بیمارستان، موجی از ناامنی و ناآرامی را در سطح شهر ایجاد کرده است.
انفجارهای ناشی از پرتابه های دشمن در مجاورت بخشهای بستری، موجب بروز رعب و وحشت شدید در میان بیماران بیدفاع و کادر درمان فداکار شد.
با این وجود، دشمن بداند که دیوارهای فروریخته بیمارستان، مانع از ایثار نخواهد شد و سپیدپوشان غیور سلامت، همانگونه که در سختترین روزهای بحران و جنگ همواره در خط مقدم بودهاند، امروز نیز با اقتدار تمام پای کار مردم ایستادهاند.
خادمان سلامت، ضمن محکومیت شدید این اقدام تروریستی، به ملت شریف ایران و مردم صبور سرپلذهاب اطمینان میدهند که تا آخرین نفس در کنارشان خواهند بود.
انتهای پیام/