به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، دکتر محمود نوری شادکام، روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت رهبر معظم انقلاب در حملات جنایتکارانه آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی افزود: مرخصیهای پرسنل حوزه بهداشت و درمان استان در این ایام لغو شده و مراکز درمانی اعم از دولتی و خصوصی در حال خدماترسانی هستند.
وی اظهار کرد: همچنین با توجه به این شرایط برخی اعمال جراحی و پذیرش بیماران که ضرورت نداشته در اولویت مراکز درمانی نیست و به زمان های بعدی موکول شده است و داروخانههای منتخب در هر یک از شهرستانها برای ارائه خدمات شبانهروزی فعال هستند.
نوری شادکام در خصوص خدمات حوزه درمان به مجروحان جنگی استان هم گفت : مجموعاً ۴۸ مجروح ناشی از حملات متجاوز آمریکا _ صهیونیستی در مراکر درمانی استان بستری هستند که هفت نفر از آنها نیاز به عمل جراحی داشتند، ۲ بیمار در آی سی یو و بقیه پس از ارائه خدمات درمانی، مرخص شدهاند.