سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

قالیباف: توان موشکی و پهپادی ایران صرفا در برابر متجاوزان آمریکایی و صهیونی است

۱۴۰۴/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۹:۵۱
کد خبر: ۲۳۱۷۸۱۰
برنا - گروه سیاسی: رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به کشور‌های همسایه گفت: توان موشکی و پهپادی ما صرفا برای دفاع مشروع در برابر متجاوزان آمریکایی و صهیونی است.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس خطاب به کشور‌های همسایه درباره اقدامات دفاعی ایران در قبال تجاوز نظامی آمریکا و اسرائیل نوشت:

«‏به کشور‌های دوست و برادر و همسایه اعلام می‌کنیم که توان موشکی و پهپادی ما صرفاً برای دفاع مشروع در برابر متجاوزان آمریکایی و صهیونی است.

‏امیدواریم با رفع این فتنه در بین برادران، به روز‌های همکاری و همراهی برگردیم.»

انتهای پیام

نظر شما