به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید محمدرضا موالیزاده امروز در گفت و گو با قرارگاه رسانهای امام شهید خامنهای اظهار کرد: در خصوص مرخصیهای خودروهای پلاک اروندی با توجه به پیگیریهای انجام شده، تمهیدهای ویژهای در نظر گرفته شده که با رعایت حداقل تشریفات شهروندان خوزستانی میتوانند با مراجعه به مراکز صدور مرخصی در کوتاهترین زمان ممکن اجازه مرخصی خودروهای پلاک اروندی و موقت خود را دریافت کنند.
استاندار خوزستان افزود: مقررات مربوط به محدودیتهای قبلی در این خصوص نیز منعطف شده است.
انتهای پیام/