به گزارش خبرگزاری برنا از مرکزی، مهاجران افغانستانی که همراه علمای خود در این راهپیمایی حضور داشتند، با همراه داشتن تمثال امام خامنه ای (قدس سره شریف)، خونخواهی قائد امت را خواستار و جنایات مستکبران آمریکایی و صهیونیستی را محکوم کردند.
در این مراسم روحانیون و خانوادههای معظم شهدای مدافع حرم، فاطمیون و هیاتهای مذهبی و فعالان فرهنگی و اجتماعی افغانستانی مقیم شهرستان ساوه نیز حضور داشتند.
در میان این سوگواری، نوای «یا حیدر، یا علی» و «الله اکبر» و نیز شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» طنینانداز شد تا نشان دهد که مهاجران افغانستانی برای دفاع از خون شهیدان و پاسخ به تجاوزات دشمن در کنار آحاد ملت ایران ایستادهاند.
حضور پرشور در نماز جمعه شهر ساوه نیز از دیگر برنامههای گروه مهاجران افغانستان بود