سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و سنگال در مورد حملات آمریکا و اسرائیل به کشورمان

۱۴۰۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۸:۰۸
کد خبر: ۲۳۱۸۵۱۷
برنا - گروه بین‌الملل: وزیر امور خارجه سنگال در تماس تلفنی با عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان، شهادت رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از شهروندان ایران در جریان تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

«شیخ نیانگ» با اشاره به حضور خود در سفارت ایران در داکا برای ادای احترام به مقام شامخ مقام معظم رهبری و ابراز همدردی با مردم و دولت ایران، اقدام تجاوزکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران را محکوم نمود.

وزیر امور خارجه کشورمان نیز با اشاره به تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران در میانه مذاکرات، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس حق ذاتی دفاع مشروع، با تمام توان به دفاع مقتدرانه از حاکمیت و عزت ملی و تمامیت سرزمینی ایران ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

نظر شما