به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ رضا آقاعلیخانی فرماندار شهرستان رباطکریم به همراه معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی فرمانداری و رئیس فرآوردههای نفتی شهرستان رباطکریم با حضور در چند جایگاه عرضه سوخت، از نزدیک وضعیت تأمین و توزیع بنزین در سطح شهرستان را بررسی کردند.
رضا آقاعلیخانی در حاشیه این بازدید با اشاره به وضعیت مناسب ذخایر سوخت در شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه هیچگونه کمبودی در تأمین بنزین وجود ندارد و جایگاههای عرضه سوخت با ظرفیت مناسب در حال خدماترسانی به شهروندان هستند.
فرماندار شهرستان رباط کریم با تأکید بر ضرورت حفظ آرامش و جلوگیری از ازدحام در جایگاهها افزود: از شهروندان عزیز درخواست میشود از مراجعه غیرضروری به پمپبنزینها خودداری کنند تا روند توزیع سوخت به شکل عادی و بدون مشکل ادامه پیدا کند.
انتهای پیام/