معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران از تداوم فعالیت دفاتر پستی در سراسر کشور خبر داد و گفت: از ابتدای جنگ تاکنون بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار خدمت پستی به مردم ارائه شده است.
به گزارش برنا، محمد احمدی با اشاره به نقش شرکت ملی پست در شرایط مختلف کشور اظهار کرد: شرکت ملی پست همواره در همه وقایع به عنوان یک دستگاه خدمترسان در کنار مردم حضور داشته و تلاش کرده است خدمات مورد نیاز شهروندان را بدون وقفه ارائه دهد.
وی با بیان اینکه در روزهای ابتدایی جنگ خدمات پستی از طریق دفاتر منتخب ارائه میشد، افزود: از ابتدای هفته جاری تمامی دفاتر پستی سراسر کشور فعال هستند؛ به جز معدود دفاتری که بر اثر حملات آسیب دیده یا در مجاورت ساختمانهای آسیبدیده قرار داشتند که همکاران ما در این موارد جابهجا شدهاند.
مدیرعامل شرکت ملی پست ادامه داد: اطلاعرسانی لازم درباره این تغییرات از طریق رسانههای عمومی انجام شده و مردم میتوانند از طریق دفاتر پستی و همچنین دفاتر پیشخوان دولت که فعال هستند، خدمات پستی مورد نیاز خود را دریافت کنند.
احمدی با اشاره به حجم خدمات ارائه شده در این مدت گفت: از ابتدای جنگ تاکنون بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار خدمت به مردم عزیز کشور ارائه شده است.
وی افزود: با بازگشت تدریجی روند زندگی به حالت عادی و با توجه به افزایش فعالیتهای حوزه تجارت الکترونیک در روزهای پایانی سال، ارائه خدمات پستی اهمیت بیشتری پیدا کرده و شرکت ملی پست تلاش کرده با استفاده از تمام ظرفیتها خدمات مورد نیاز مردم را ارائه دهد.
معاون وزیر ارتباطات همچنین از راهاندازی برخی سرویسهای جدید خبر داد و گفت: با توجه به جابهجایی محل سکونت برخی از هموطنان، سرویس «بازتوزیع مرسولات» فعال شده است و مردم میتوانند درخواست دهند تا مرسولات آنها از مقصد قبلی به نشانی جدید محل سکونتشان ارسال شود.
وی خاطرنشان کرد: مرکز تماس شرکت ملی پست با شماره ۱۹۳ نیز برای پاسخگویی به سوالات مردم فعال است. همچنین در تهران و بهزودی در سایر استانها، امکان ثبت سفارش تلفنی فراهم شده تا همکاران پستی به صورت حضوری برای دریافت مرسولات به نشانی متقاضیان مراجعه کنند.
احمدی در پایان به خدمات الکترونیکی پست اشاره کرد و گفت: «دستیار پستی من» در پیامرسان بله نیز فعال است و مردم میتوانند برای پیگیری مرسولات و دریافت خدمات پستی از این ابزار هوشمند و سریع استفاده کنند.
انتهای پیام/