سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

انهدام پهپاد متجاوز در آسمان استان کرمان توسط پدافند هوایی ارتش

۱۴۰۴/۱۲/۲۰ - ۰۶:۱۷:۴۷
کد خبر: ۲۳۱۹۷۴۱
برنا - گروه استان‌ها: بامداد امروز، ۲۰ اسفندماه، یک فروند پهپاد متعلق به دشمن که وارد حریم هوایی استان کرمان شده بود، توسط سامانه‌های پدافند هوایی قرارگاه ارتش شناسایی و منهدم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رحمان جلالی معاون امنیتی و انتظامی استاندار کرمان اعلام کرد: این پهپاد متجاوز پس از ورود به محدوده هوایی استان، بلافاصله توسط سامانه‌های پدافندی رصد و هدف قرار گرفت و پیش از هرگونه اقدام، ساقط شد.

وی با اشاره به آمادگی کامل نیرو‌های پدافندی در منطقه افزود: شرایط در استان کاملاً تحت کنترل است و این اقدام در راستای حفظ امنیت و صیانت از حریم هوایی کشور انجام شده است.

جلالی همچنین از هوشیاری نیرو‌های مسلح و سامانه‌های پدافند هوایی در مقابله با هرگونه تهدید احتمالی قدردانی کرد و اطمینان داد که امنیت استان کرمان برقرار است و جای نگرانی برای شهروندان وجود ندارد.

انتهای پیام

نظر شما