وزیر ارتباطات درباره بهرهگیری از رویکردهای نوین مدیریتی در شرایط اضطراری و اهمیت بهینهسازی فرآیندهای عملیاتی گفت و ارزیابیهای دقیق از آمادگی نیروها و تجهیزات ارتباطی در استانها را مورد تصریح قرار داد.
به گزارش مرکز روابطعمومی و اطلاعرسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ستار هاشمی گفت: «تعدادی از استانها، به ویژه استانهای شمالی کشور میزبان شمار زیادی از هموطنان هستند و شبکه ارتباطی این استانها زیر فشار بیشتری قرار دارد. در این برهه حساس، مردم نیازمند حفظ ارتباطات با خانوادههای خود هستند و باید تلاش کرد این ارتباطات دچار اختلال نشود.»
انتهای پیام/