سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

وزیر ارتباطات:

تقویت ارتباطات در استان‌های مهمان‌پذیر/ بهره‌گیری از روش‌های نوین مدیریتی در شرایط اضطراری

۱۴۰۴/۱۲/۲۰ - ۰۸:۵۹:۳۱
کد خبر: ۲۳۱۹۷۴۵
برنا - گروه علمی و فناوری: وزیر ارتباطات بر ضرورت حفظ و پایداری شبکه ارتباطی در شرایط کنونی و تقویت آن به‌ویژه در استان‌های مهمان‌پذیر تأکید کرد.

وزیر ارتباطات درباره بهره‌گیری از رویکردهای نوین مدیریتی در شرایط اضطراری و اهمیت بهینه‌سازی فرآیندهای عملیاتی گفت و ارزیابی‌های دقیق از آمادگی نیروها و تجهیزات ارتباطی در استان‌ها را مورد تصریح قرار داد. 

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،  ستار هاشمی گفت: «تعدادی از استان‌ها، به ویژه استان‌های شمالی کشور میزبان شمار زیادی از هموطنان هستند و شبکه ارتباطی این استان‌ها زیر فشار بیشتری قرار دارد. در این برهه حساس، مردم نیازمند حفظ ارتباطات با خانواده‌های خود هستند و باید تلاش کرد این ارتباطات دچار اختلال نشود.»

انتهای پیام/

نظر شما