سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

تلفات سنگین نیروهای آمریکایی و فروپاشی سامانه‌ های دفاعی رژیم اشغالگر صهیونیستی برابر موشک‌ های مقاومت تحقق وعده الهی است

۱۴۰۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۵:۵۱
کد خبر: ۲۳۲۰۵۳۶
برنا-گروه استانها : نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت :امروز تلفات سنگین نیروهای آمریکایی در منطقه و فروپاشی سامانه‌ های دفاعی رژیم اشغالگر صهیونیستی برابر موشک‌ های مقاومت، تحقق وعده الهی را نمایان کرده است .

 به گزارش خبرگزاری برنا لرستان ؛حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس با اشاره به حضور باشکوه مردم در این آیین اظهار داشت: امروز تلفات سنگین نیروهای آمریکایی در منطقه و فروپاشی سامانه‌ های دفاعی رژیم اشغالگر صهیونیستی برابر موشک‌ های مقاومت، تحقق وعده الهی را نمایان کرده و این پیروزی‌ ها حاصل تلاش مجاهدانی است که با ایمان و اخلاص برای عزت امت اسلامی فداکاری می کنند.

وی با اشاره به اینکه وحدت و برادری میان مسلمانان نقشه‌ های دشمنان را خنثی می‌ کند تصریح کرد: روز قدس نماد وحدت امت اسلامی و تجلی اراده ملت‌ ها برای آزادی فلسطین است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه امروز صدای آزادی‌ خواهی ملت‌ ها از شرق تا غرب عالم شنیده می‌ شود و رژیم صهیونیستی در ضعیف‌ ترین شرایط تاریخی خود قرار دارد اظهار کرد: این آینده روشن نتیجه ایمان و وحدت امت اسلامی است که بی‌تردید با استمرار مقاومت، آمریکا و مزدورانش از منطقه غرب آسیا اخراج خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به پیام آیت الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ ای مقام معظم رهبری افزود: در این پیام نکات ارزشمندی بود که سخنوران و فرهیختگان به آن خواهند پرداخت اما آنچه که در این پیام بود، جهاد، مقاومت و نبرد خونین تا شکست و به زانو درآوردن دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده است به تسلیم شدن کامل متجاوزین می‌ اندیشد عنوان کرد: باید این روحیه با صلابت ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی را ستود.

وی ادامه داد: پیام نیروهای مسلح و ملت ایران این است که این جنگ وقتی به اتمام می‌ رسد که سایه جنگ از کشور رخت بربندد که البته روشن است با روش‌ های سابق از نوع برجام و مذاکرات مجددا به کشور ما تهاجم می کنند و سایه جنگ تمام نمی‌ شود.

خطیب جمعه خرم آباد با بیان اینکه مادران سربازان آمریکایی بدانند فرماندهان اسربازان در پناهگاه‌ های امن پنهان شده‌ و آنها را به مهلکه موشک‌ های ایرانی فرستاده اند گفت: این سربازان تلفات زیادی دیده و می بینند، مادرانشان بدانند فرماندهان فاسد آمریکایی صهیونیستی نظاره‌ گر قطعه قطعه شدن این سربازان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه امروز پایگاه‌ های آمریکایی کشور امارات، کانون آتش و زیر ضربات سهمگین قرار دارند افزود: صادرات گاز در کشور قطر متوقف، بحرین در بحران گرفتار و اردن به یک کشور جنگ زده تبدیل شده و این در سایه حضور شما مردم و لشکریان و رزمندگان اسلام در جبهه های رزم است.

وی افزود: امروز رسانه های منصف و اندیشمندان غربی معتقد هستند که در نتیجه این جنگ، آمریکا از غرب آسیا اخراج و منطقه از استعمار نجات پیدا خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: رادارهای آمریکایی کارایی خود را از دست داده‌ و پدافندهای رژیم اشغالگر تسلیم موشک های ایرانی شده‌ اند و تاریخ گواهی خواهد داد که این ملت برای چه جنگی و در مقابل چه دولت های ظالمی حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال این است که در خیابان‌ ها و کشور ایجاد آشوب کند افزود: با حضور عموم مردم و ملت ایران اسلامی این نقشه دشمن هم خنثی خواهد شد.

وی با دعوت مردم به حفظ امید، حمایت از تولید داخلی و توجه به مشکلات محرومان تاکید کرد: دشمنان در تلاش هستند فاصله بین مردم و مسئولان را افزایش دهند اما ملت ایران بارها نشان داده‌ است با ایمان و بصیرت در برابر همه توطئه‌ ها ایستادگی می‌کند.

خطیب جمعه خرم آباد همچنین افزود: ملت ایران در همه مناسبت‌ های دینی، سیاسی و انقلابی در گرما و سرما شگفت‌ انگیز و قابل تحسین عمل کرده و جهانیان در حیرت‌ هستند که این ملت چگونه با امامین انقلاب اسلامی، گفتار و رفتار آنان همراه و همدل بوده و همچنان مسیر ولایت را با اقتدار ادامه می‌ دهد.

وی با گرامیداشت یاد رهبر شهید انقلاب اسلامی امام خامنه ای افزود: آن عبد صالح سراس ایمان و جهاد بود و همواره خود را در محضر خدا می‌ دید، اهل مناجات و توسل بود و تشکیل مجالس ذکر و روضه را وظیفه مؤمنان می‌ دانست که این منش برای همه ما درس بزرگ تقوا و مراقبت دائمی از خویشتن است.

امام جمعه خرم آباد از حضور پرشور مردم لرستان در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد و گفت: عموم مردم استان با وجود شرایط جوی با حضور خود بار دیگر نشان دادند که وفاداران واقعی به آرمان‌ های امام و انقلاب هستند. 

انتهای پیام 

خبرنگار:امیر محمود داودی نژاد

نظر شما