سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

انهدام زیرساخت‌های فرماندهی شمالی صهیونیست‌های اشغالگر و مکان تجمع نیروهای آمریکایی

۱۴۰۴/۱۲/۲۳ - ۰۰:۵۶:۴۷
کد خبر: ۲۳۲۰۵۷۸
برنا - گروه سیاسی: روابط عمومی سپاه در اطلاعیه با بیان اینکه انهدام زیرساخت‌های فرماندهی شمالی صهیونیست‌های اشغالگر و مکان تجمع نیرو‌های آمریکایی پس از اخطار خروج از منطقه، برجسته‌ترین اهداف راهبردی در طراحی این عملیات بوده‌اند، تاکید کرد: حماقت دشمنان متجاوز در بمباران منطقه مجاور راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و واکنش با صلابت و تاریخی حاضرین، صحنه حقیقی و تاریخی «تجاوز» و «مقاومت» را به همگان نشان داد.

به گزارش برنا، در اطلاعیه شماره ۳۷ عملیات وعده صادق ۴ روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: به پشتوانه لبیک صادقانه ملت ایران به نخستین فراخوان رهبر معظم انقلاب و حضور حیرت‌انگیز مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، رزمندگان دلیر نیروی هوافضای سپاه، نیروی دریایی سپاه، ارتش ج. ا و حزب‌الله موج «چهل و پنجم» عملیات وعده صادق ۴ با رمز مبارک «یاصاحب الزمان» را بصورت مشترک و هم افزا در عصر روز جمعه به یاد «شهید حاجی زاده» و «شهید محمود باقری» علیه اهداف دشمن آمریکایی _ صهیونی با موفقیت اجرا کردند.

این اطلاعیه می‌افزاید: در این عملیات موشک‌های نقطه زن سوخت جامد «خیبرشکن» و پهپاد‌های تهاجمی بصورت انبوه و مؤثر روانه اهداف دشمنان شدند.

بر اساس این اطلاعیه، انهدام زیرساخت‌های فرماندهی شمالی صهیونیست‌های اشغالگر و مکان تجمع نیرو‌های آمریکایی پس از اخطار خروج از منطقه، برجسته‌ترین اهداف راهبردی در طراحی این عملیات بوده‌اند.

در اطلاعیه آمده است: در راستای دستیابی به اهداف فوق مراکزی در «حیفا»، «قیساریه»، شهرک‌های «زرعیت» و «شلومی» و همچنین مجتمع نظامی _ صنعتی «حولون» توسط پهپاد‌های حزب‌الله و موشک‌های هوافضای سپاه پاسداران مورد هدف قرار گرفتند. مکان‌های تجمع نیرو‌های متجاوز آمریکایی پس از اخطار خروج از منطقه شامل پایگاه‌های «الظفره» و «اربیل»، توسط موشک‌ها و پهپاد‌های نیروی دریایی سپاه و ارتش ج. ا مورد شناسایی و اصابت سنگین و پرحجم قرار گرفتند.

بر اساس این اطلاعیه، حماقت دشمنان متجاوز در بمباران منطقه مجاور راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و واکنش با صلابت و تاریخی حاضرین، صحنه حقیقی و تاریخی «تجاوز» و «مقاومت» را به همگان نشان داد. ملت مقاوم ایران نشان دادند که آماده‌اند تا در خیابان‌ها نیز باقدرت از تروریست‌های دشمن استقبال کنند. چو ایران نباشد تن من مباد.

انتهای پیام/

نظر شما