سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

کشف لاشه قوچ وحشی و اسلحه شکارچیان غیرمجاز در منطقه ورجین شمیرانات

۱۴۰۴/۱۲/۲۵ - ۱۸:۰۵:۱۶
کد خبر: ۲۳۲۱۴۴۸
برنا - گروه اجتماعی؛ محیط‌بانان منطقه حفاظت‌شده ورجین موفق شدند دو شکارچی غیرمجاز را شناسایی کنند که پس از شکار یک قوچ وحشی، در جریان تعقیب و گریز دچار واژگونی خودرو شدند. در بازرسی از وسیله نقلیه آنها، لاشه حیوان و یک قبضه اسلحه خفیف کشف شد.

محیط‌بانان منطقه حفاظت‌شده ورجین در شهرستان شمیرانات، هنگام گشت‌زنی و پایش محوطه با دو شکارچی غیرمجاز برخورد کردند که یک رأس قوچ وحشی از گونه‌های حمایت‌شده را شکار کرده بودند.

رضا کرمی، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات، اعلام کرد: در جریان تلاش متخلفان برای فرار، خودروی آنان واژگون شد و در بازرسی‌ها یک قبضه اسلحه خفیف و لاشه حیوان کشف شد.

به گفته او، پس از هماهنگی با مراجع قضایی و انتظامی، خودرو متهمان به پارکینگ منتقل و برای هر دو فرد پرونده قضایی تشکیل شد.

کرمی با تأکید بر برخورد قاطع با متخلفان زیست‌محیطی گفت: حفاظت از گونه‌های جانوری و مقابله با شکار غیرمجاز از مهم‌ترین اولویت‌های محیط‌بانان در مناطق حفاظت‌شده استان تهران است.

انتهای پیام/

نظر شما