سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

آمادگی کامل استان اصفهان برای نوروز؛ پرداخت حقوق کارکنان شهرداری‌ها و تقویت برنامه‌های مردمی

۱۴۰۴/۱۲/۲۷ - ۰۸:۵۵:۵۴
کد خبر: ۲۳۲۱۹۲۷
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان با اشاره به گلایه‌مندی استاندار از عملکرد برخی شهرداری‌ها تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌شده در ایام نوروز، بازدیدهایی از سوی استاندار، معاونان و مدیران کل از شهرهای مختلف استان انجام خواهد شد و روند اقدامات و خدمات شهری به‌صورت میدانی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد نوروزی استان اصفهان با حضور مهدی جمالی‌نژاد استاندار اصفهان، علیرضا قاری قرآن معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مسعود منتظری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، محمد یوسف‌زاده مدیرکل دفتر فنی استانداری و حسین اسماعیل احمدی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان به‌صورت برخط و با حضور فرمانداران و شهرداران سراسر استان برگزار شد.

در این جلسه، مسعود منتظری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان ضمن قدردانی از همراهی شهرداران، فرمانداران و مردم استان اظهار کرد: همدلی و اتحاد مردم و مسئولان در روزهای اخیر نشان داد که همه پای کار انقلاب ایستاده‌اند و در این مسیر نقش مدیریت شهری نیز بسیار قابل توجه بوده است.

وی افزود: شهرداران با حمایت از اجتماعات مردمی در خیابان‌ها و میادین شهری و فراهم کردن بستر حضور مردم، نقش مؤثری در خنثی‌سازی اهداف دشمنان ایفا کردند و در این زمینه عملکرد قابل تقدیری داشتند.

منتظری همچنین با اشاره به اقدامات شهرداری‌ها برای آماده‌سازی شهرها در آستانه نوروز گفت: بخش قابل توجهی از شهرداری‌ها اقدامات خوبی در حوزه نظافت شهری، گلکاری، زیباسازی و آماده‌سازی فضاهای شهری انجام داده‌اند، اما بر اساس بازدیدها و نظارت‌های انجام‌شده از سوی دفتر امور شهری، در معدود شهرها ضعف‌هایی در این حوزه‌ها مشاهده شده است که لازم است در روزهای باقی‌مانده تا پایان سال با سرعت بیشتری برای رفع آن‌ها اقدام شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان با اشاره به گلایه‌مندی استاندار از عملکرد برخی شهرداری‌ها تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌شده در ایام نوروز، بازدیدهایی از سوی استاندار، معاونان و مدیران کل از شهرهای مختلف استان انجام خواهد شد و روند اقدامات و خدمات شهری به‌صورت میدانی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده برای تأمین منابع مالی شهرداری‌ها بیان کرد: در روزهای اخیر با پیگیری استاندار، معاون عمرانی استانداری و دفتر امور شهری، اعتبارات مناسبی برای شهرداری‌ها جذب و تخصیص داده شده است که برخی شهرداری‌ها با استفاده از این منابع توانسته‌اند بخشی از حقوق کارکنان و کارگران زحمتکش خود را پرداخت کنند.

منتظری تأکید کرد: لازم است شهرداری‌ها در اسرع وقت نسبت به پرداخت کامل حقوق، عیدی و سایر مطالبات کارکنان شریف شهرداری‌ها اعم از کارمندی و کارگری اقدام کنند تا این قشر خدوم با آرامش خاطر به خدمت‌رسانی ادامه دهند.

انتهای پیام 

نظر شما