به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، اسماعیل دهستانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در گفتوگوی تلفنی با بخش خبری ۲۳ شبکه یزد از هوشیاری و بصیرت مردم استان در خنثیسازی توطئههای دشمن در شب چهارشنبهسوری تقدیر کرد.
وی با اشاره به امنیت کامل سراسر استان گفت: خوشبختانه در یزد و هیچیک از ۱۲ شهرستان استان، موردی از سـوامنیتی گزارش نشده و حوادث ناشی از چهارشنبهسوری امسال در سطح استان صفر بوده است. یزد یکی از استانهای ممتاز کشور از نظر امنیت و آرامش در این شب بود.
دهستانی با بیان اینکه مردم یزد در برابر فراخوانهای ضدانقلاب، واکنشی آگاهانه و تاریخی از خود نشان دادند، افزود: مردم فهیم و با بصیرت یزد امشب با حضور خانوادگی در نقاط مختلف استان و با در دست داشتن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران، بیعت مجدد خود را با رهبر معظم انقلاب و آرمانهای نظام اعلام کردند.
او ضمن قدردانی از انسجام، همدلی و وحدت مردم استان تأکید کرد: مردم یزد نشان دادند در کنار ولایت و نیروهای مسلح، مقتدر و استوار ایستادهاند و همانگونه که همواره تهدیدها را به فرصت تبدیل کردهاند، این بار نیز نقشه دشمن را با بلوغ فکری و سیاسی خود خنثی کردند.