به گزارش برنا، هواداران تیم بودوگلیمت نروژ پس از حذف مقابل اسپورتینگ با واکنش جالبی از سوی بازیکنان خودی مواجه شدند.
دیدار رفت دو تیم در نروژ با حساب ۳ بر صفر به سود بودوگلیمت به پایان رسید و همه تصور میکرد این تیم نروژی به مرحله بعد صعود میکند اما در دیدار برگشت تیم اسپورتینگ با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شد و به مرحله بعد صعود کرد.
پس از این شکست سنگین و حذف تلخ، بازیکنان بودوگلیمت سمت هواداران رفتند و از آنها عذرخواهی کردند. هواداران هم واکنش خوبی نشان داده و نام آنها را فریاد زدند تا به آنها برای دیگر رقابتها امید و روحیه تزریق کنند؛ هرچند که در نروژ درفصل زمستان رقابتها برگزار نمیشود.
تیم بودوگلیمت متعلق به شهری ۵۵ هزار نفری است و حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، بهترین نتیجه تاریخ این باشگاه محسوب میشود.
انتهای پیام/